پیگیری نیازهای گازرسانی شهرستان چاراویماق با حضور فرماندار و رئیس اداره گاز در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
موضوع : شهرشناسی | چاراویماق شناسی

پیگیری نیازهای گازرسانی شهرستان چاراویماق با حضور فرماندار و رئیس اداره گاز در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

🔷 یاسین توکلی، فرماندار شهرستان چاراویماق، به همراه علی عباسی، رئیس اداره گاز شهرستان، با فیروز خدایی، مدیرعامل جدید شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، یاسین توکلی با ابراز رضایت از عملکرد اداره گاز شهرستان، ضمن تبریک به فیروز خدایی برای انتصاب به عنوان مدیرعامل، خواستار تسریع در پروژه گازرسانی به روستاهای محور گویجه قلعه شد. همچنین، او با اشاره به مشکلات تأمین سوخت مایع در روستاهای شهرستان، گازرسانی به ۲۰ روستای زیر ۲۰ خانوار و شهرک صنعتی ورقه را نیز مطرح کرد.

دکتر خدایی در این دیدار روند گازرسانی به شهرستان چاراویماق را مطلوب ارزیابی کرده و اعلام کرد که گازرسانی به شهرک صنعتی ورقه نزدیک به اتمام است و آمادگی برای توزیع گاز با توجه به درخواست متقاضیان وجود دارد. وی همچنین بر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی توسط دستگاه‌های اجرایی و مشترکین تاکید کرد.

در ادامه، علی عباسی با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی خانوارهای شهری و ۹۸ درصدی خانوارهای روستایی از گاز، اعلام کرد که پروژه گازرسانی به محور گویجه قلعه با سرعت در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. مهندس عباسی ابراز امیدواری کرد که شهرستان چاراویماق به زودی به جمع شهرستان‌های سبز استان بپیوندد.

نظر شما