رابطه اهمالکاری دانش آموزان با تاب آوری، خودکارآمدی و رویکردهای یادگیری در مدارس دخترانه متوسطه اول شهرستان لنگرود
پیشنهاده کارشناسی ارشد 1400
پدیدآور: معصومه سلطان آبادی رودسری
استاد راهنما: عباس صادقی
استاد مشاور: وحید خوش روش
موسسه آموزش عالی کوشیار، گروه روانشناسی
چکیده
تحقیق حاضر به منظور بررسی رابطه اهمالکاری دانش آموزان با تاب آوری، خودکار آمدی و رویکرد های یادگیری در مدارس دخترانه متوسطه اول شهرستان لنگرود انجام شده است.روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همیستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش متشکل از کلیه دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان لنگرودهستند که با برسی میدانی 150 نفر انتخاب شدند و به پرسشنامه اهمالکاری سولمون تاب آوری دیویدسون خودکار آمدی شرر و یادگیری کلب پاسخ دادند.روش آماری مورد استفاده در این تحقیق آمار توصیفی (میانگین، انحراف استاندارد) و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون )تجزیه تحلیل شدند.نتایج یافته ها نشان داد.
نظر شما