موضوع : پژوهش | مقاله

ما و بهترین خاطره زندگی شما

مجله  پیام زن  دی 1371، شماره 10 

68
در خاطر دارید که در هشتمین شماره مجله با عنوان «بهترین خاطره زندگی شما چیست؟» به استقبال خاطرات بیادماندنی شما رفتیم و گفتیم برای بهترین خاطرات جوایزی را تقدیم خواهیم کرد و علاوه بر اینکه خوانندگان مجله نیز به تدریج با این خاطرات آشنا خواهند شد قصد داریم مجموعه آن را در کتابی خواندنی با نام و مشخصات خودتان به دست انتشار بسپاریم. راستش به خاطر استقبال خیلی خوب و فراوان شما از این مسابقه مفید و ماندگار از آن دسته از عزیزانی که هنوز خاطراتشان را دریافت نکرده ایم دل نکندیم. شاید برای بعضی از خواهران و برادران این گمان وجود داشته باشد که خاطرات مورد نظر آنان چیز قابل ذکری نیست، ولی در باور ما چنین نیست. اگر به جای ما بودید و به مجموع خاطراتی که ارسال شده است می نگریستید باورتان می شد که چه مجموعه خواندنی و مفیدی است.

وقتی که بعد از انتشار مجموعه یک نسخه از آن را برای شما نیز که در این خاطره نویسی شرکت کرده اید فرستادیم مطمئن خواهید شد که مجموعه ای ماندنی و جذّاب شده است. اگر خواستی یک بار دیگر به شماره 8 مجله مراجعه کن و بعد بدون تردید بهترین خاطره ات را حتی اگر چند خط بود برای مجله بفرست. مشخصات درخواست شده را نیز یادت نرود.

به آگاهی خواهران و برادران عزیزی که تا کنون خاطراتشان به دست ما رسیده است می رسانیم که خاطره آنان در حال بررسی و بازنویسی است و در فرصت مناسب هم از نتایج مسابقه باخبر خواهند شد و هم خواندگان در مجله خواهند خواند. ان شاءاللّه .

با سپاسگزاری مجدد

نظر شما