شبکه اجتماعی پینترست؛ دنیای ایده و خلاقیت
موضوع : پژوهش | مقاله

شبکه اجتماعی پینترست؛ دنیای ایده و خلاقیت

اگر به دنبال تصاویر باکیفیت و جذاب، همچنین ایده‌های ناب هستید سایت پینترست را از دست ندهید


معصومه امید
کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی
در کنار شبکه اجتماعی تصویرمحور اینستاگرام، پینترست (pinterest) یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور است با این تفاوت که شبکه اجتماعی پینترست هدفمند بوده و دنیای ایده است و اگر کسی به دنبال ایده و خلاقیت در حیطه کاری خود و یا هنر خاصی است، پینترست بهترین گزینه برای اوست.
برای استفاده از این شبکه اجتماعی باید اکانتی در آن برای خود بسازید. درصورت نساختن اکانت می‌توانید با استفاده از اکانت گوگل یا فیسبوکتان از آن استفاده کنید. پینترست با ورود شما به حساب کاربریتان سن، جنسیت و علاقمندی های شما را می‌پرسد تا تصاویر و فیلم‌های مناسب را برایتان بازیابی کند. این شبکه اجتماعی بسیار هوشمند عمل می‌کند، به طوری که هربار با دیدن تصویری، سلیقه شما را می‌شناسد و شخصی‌سازی بیشتری براساس رفتارتان انجام می‌دهد و تصاویر و فیلم‌های مرتبط را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از پینترست می‌توانید آلبوم‌هایی با موضوعات و عناوین دلخواه برای خود ایجاد کنید و تصاویر و فیلم‌های مورد علاقه خود را در آن ذخیره کنید. پینترست حتی امکان ذخیره کردن تصاویر و فیلم‌هایی که در وب‌گردی نیز به آن دست پیدا می‌کنید را در آلبوم‌هایتان فراهم می‌کند.
پس اگر به دنبال تصاویر باکیفیت و ایده‌های جدید هستید پینترست را از دست ندهید. برای دسترسی به شبکه اجتماعی پینترست به آدرس https://www.pinterest.com مراجعه فرمائید.

نظر شما