مغازه چرخ‌ساز در کارخانه پسران کارل اسپورر ، بالتیمور؛ اوایل قرن بیستم
موضوع : تصویر | تاریخی

مغازه چرخ‌ساز در کارخانه پسران کارل اسپورر ، بالتیمور؛ اوایل قرن بیستم

بالتیمور شهری در ایالت مریلند در ایالات متحده آمریکا است که در کنار رودخانه پتاپسکو واقع شده است. این شهر بیست و ششمین شهر بزرگ در ایالات متحده است و بزرگترین شهر در مریلند است. بالتیمور به عنوان یک مرکز حمل و نقل، مالی و فرهنگی مهم شناخته می شود.

بالتیمور در سال 1729 تأسیس شد و نام خود را از نام چارلز کالدولن، چهارمین لرد بالتیمور، اولین فرماندار مریلند، گرفته است. شهر در ابتدا به عنوان یک بندر ماهیگیری و تجارتی رشد کرد و به سرعت به یک مرکز مهم برای تجارت و صنعت تبدیل شد. بالتیمور در طول جنگ داخلی آمریکا به دلیل موقعیت استراتژیک خود در نزدیکی واشنگتن دی سی، صحنه چندین نبرد بزرگ بود.

امروزه بالتیمور به عنوان یک مرکز حمل و نقل مهم شناخته می شود و یک فرودگاه بین المللی و یک بندر اصلی دارد. شهر همچنین به عنوان یک مرکز مالی مهم شناخته می شود و خانه بسیاری از شرکت های بزرگ و بانک ها است. بالتیمور همچنین یک مرکز فرهنگی مهم است و خانه موزه های متعدد، سالن های تئاتر و ارکسترها است.

برخی از جاذبه های گردشگری بالتیمور عبارتند از:

موزه ملی هنری و صنایع دستی
موزه ملی تاریخ و فرهنگ آفریقایی آمریکایی
موزه ملی جنگ داخلی
تئاتر بالتیمور
ارکستر سمفونیک بالتیمور

بالتیمور یک شهر متنوع است که خانه افراد از همه نژادها و اقوام است. شهر همچنین یک شهر نسبتاً کم هزینه است که آن را به یک مقصد محبوب برای دانشجویان و کارآفرینان تبدیل می کند.

نظر شما