اعضای کلیسای لا لوزدل موندو گوادالاخارا، مکزیک
موضوع : تصویر | خبری

اعضای کلیسای لا لوزدل موندو گوادالاخارا، مکزیک

گوادالاخارا، مکزیک
اعضای کلیسای لا لوز دل موندو طی مراسمی در هرموسا استان، مقر گروه مذهبی به عنوان بخشی از جشن La Santa Convocación. این جشن یک هفته ای پس از سه سال برگزاری مجازی در طول همه گیری کووید، هزاران نفر از اعضای کلیسا را ​​از سراسر کشور و خارج از کشور پذیرفت. نااسون مراری خواکین گارسیا، رهبر آن، به دلیل آزار جنسی به ۱۶ سال و هشت ماه زندان محکوم شد.
عکس: لئوناردو آلوارز هرناندز/گتی ایماژ


گوادالاخارا دومین شهر بزرگ مکزیک و پایتخت ایالت خالیسکو است. این شهر در غرب مکزیک و در دره خالیسکو واقع شده است. گوادالاخارا یک شهر تاریخی و فرهنگی است و به دلیل معماری استعماری خود، غذاهای خوشمزه و زندگی شبانه معروف است.

گوادالاخارا در سال 1542 توسط اسپانیایی ها تأسیس شد و به سرعت به یک مرکز مهم تجاری و فرهنگی تبدیل شد. این شهر در سال 1810 یکی از اولین شهرهایی بود که در انقلاب مکزیک شرکت کرد و در سال 1821 به عنوان پایتخت ایالت خالیسکو اعلام شد.

گوادالاخارا یک شهر زیبا با معماری استعماری خیره کننده است. این شهر دارای چندین کلیسا، کاخ و صومعه است که از جمله مهم ترین آنها کلیسای جامع گوادالاخارا، کاخ ایالت خالیسکو و صومعه سانتا کروز د تیاکوانا است.

گوادالاخارا همچنین به دلیل غذاهای خوشمزه خود شناخته شده است. این شهر موطن چندین رستوران است که غذاهای سنتی مکزیکی را سرو می کنند. برخی از غذاهای معروف گوادالاخارا شامل تاکو، بورتو بلانکو و موله است.

گوادالاخارا همچنین به دلیل زندگی شبانه خود شناخته شده است. این شهر دارای چندین باشگاه، بار و دیسکو است که تا صبح باز هستند. برخی از معروف ترین مکان های شبانه گوادالاخارا شامل کافه دیلا تیراسا، کافه لونا و دیسکو مونستریو است.

گوادالاخارا یک شهر زیبا، تاریخی و فرهنگی است که مکانی عالی برای بازدید از مکزیک است. این شهر دارای چیزی برای همه دارد، از معماری خیره کننده گرفته تا غذاهای خوشمزه و زندگی شبانه.

نظر شما