تصاویر بازی و حواشی تیم ملی فوتبال زنان انگلستان و استرالیا در جام جهانی زنان 2023
موضوع : تصویر | ورزش

تصاویر بازی و حواشی تیم ملی فوتبال زنان انگلستان و استرالیا در جام جهانی زنان 2023

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با شکست دادن استرالیا با نتیجه ۳-۱ در نیمه نهایی جام جهانی زنان به فینال رسید. این اولین بار است که انگلیس به فینال جام جهانی زنان می رسد.
 

آلا تون در دقیقه ۳۶ انگلیس را پیش انداخت و بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید. استرالیا در دقیقه ۶۳ توسط سم کر به تساوی رسید، اما انگلیس در دقیقه ۷۱ توسط لورن همپ و در دقیقه ۸۶ توسط آلسیا روسو دو گل دیگر به ثمر رساند تا به پیروزی برسد.
 

این پیروزی برای انگلیس یک موفقیت بزرگ است و آنها را در مسیر کسب اولین قهرمانی جام جهانی زنان قرار می دهد. آنها در فینال با اسپانیا، که در نیمه نهایی فرانسه را شکست داده است، دیدار خواهند کرد.
 

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس تحت هدایت سارینا ویگمن در دو سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. آنها در سال ۲۰۲۲ قهرمان جام ملت های اروپا شدند و اکنون به فینال جام جهانی رسیده اند. این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه، تیمی متعادل و خطرناک است.
 

آلسیا روسو بهترین گلزن تیم ملی فوتبال زنان انگلیس است و در این تورنمنت تاکنون ۷ گل به ثمر رسانده است. او بازیکنی سریع و تکنیکی است که می تواند از هر دو پا شوت کند. او همچنین یک بازیکن تیمی است و همیشه آماده کمک به هم تیمی هایش است.
 

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس یک تیم شگفت انگیز است که در حال حاضر در اوج فرم خود قرار دارد. آنها شانس خوبی برای کسب اولین قهرمانی جام جهانی زنان دارند.
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

نظر شما