اطلاعاتی درباره جنیفر هرموسو
موضوع : اطلاع‌رسانی | یادداشت

اطلاعاتی درباره جنیفر هرموسو

جنیفر هرموسو یک بازیکن فوتبال حرفه ای اسپانیایی است که برای باشگاه فوتبال زنان بارسلونا و تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا بازی می کند. او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال زنان در جهان شناخته می شود و در سال های 2016، 2017، 2018، 2020 و 2021 به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شد.

هرموسو در مادرید، اسپانیا متولد شد و فوتبال را از سنین پایین شروع کرد. او در سال 2007 به تیم زنان اتلتیکو مادرید پیوست و در سال 2011 به تیم زنان پاری سن ژرمن پیوست. در سال 2017، او به بارسلونا پیوست و به یکی از بازیکنان کلیدی تیم تبدیل شد.

هرموسو یک مهاجم همه کاره است که می تواند در هر دو بال یا به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی کند. او دارای سرعت، تکنیک و شوت زنی عالی است و همچنین یک پاسور و بازیساز ماهر است. او در سال های اخیر رکورددار گلزنی در لیگ برتر فوتبال زنان اسپانیا (LFP) و لیگ قهرمانان اروپای زنان بوده است.

هرموسو با تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا نیز موفق بوده است. او در سال 2013 در مسابقات قهرمانی اروپای زنان و در سال 2019 در جام جهانی زنان بازی کرد. او در سال 2019 به عنوان بازیکن برتر جام جهانی زنان انتخاب شد.

نظر شما