شهر تاریخی مونیخ
موضوع : جهان گردی | اروپا

شهر تاریخی مونیخ

مونیخ، پایتخت ایالت بایرن، سومین شهر بزرگ آلمان است. این شهر در کنار رود ایسار در دامنه های آلپ بایرن قرار دارد. مونیخ شهری تاریخی با معماری خیره کننده، موزه ها و گالری های هنری، و زندگی شبانه پر جنب و جوش است.
برخی از جاذبه های گردشگری اصلی شهر تاریخی مونیخ عبارتند از:

Marienplatz: میدان اصلی شهر است که در اطراف آن ساختمان های تاریخی متعددی وجود دارد. در مرکز میدان، ساعت کارل قرار دارد که هر روز در ساعت 11 صبح، 12 ظهر و 5 عصر نمایشی عروسکی و مکانیکی اجرا می کند.
Residenz: کاخ سلطنتی سابق بایرن است که یکی از بزرگترین و مجلل ترین کاخ های اروپا است. این کاخ دارای اتاق های مجلل، سالن های بزرگ، و Frauenkirche: کلیسای جامع گوتیک است که به خاطر دو برج دوقلوی مشهورش شناخته می شود. این کلیسا دارای یک منظره پانورامای خیره کننده از شهر است.
Deutsches Museum: بزرگترین موزه علمی جهان است که دارای مجموعه ای گسترده از نمایشگاه ها در زمینه های مختلف علمی و فناوری است.
Lenbachhaus: موزه هنری است که دارای مجموعه ای از آثار هنری مدرن و معاصر از هنرمندانی مانند ونسان ون گوگ، پابلو پیکاسو، و کاسپار داوید فریدریش است.
مونیخ همچنین به خاطر جشنواره های متعددی که برگزار می کند، از جمله Oktoberfest، بزرگترین جشنواره آبجو در جهان، شناخته شده است.

نظر شما