دختران هندبالیست قم، افتخارآفرینان استان در رقابت‌های کشوری
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

دختران هندبالیست قم، افتخارآفرینان استان در رقابت‌های کشوری

دختران دانش‌آموز هندبالیست قم در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش‌آموزان کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، با کسب مقام سوم، افتخاری دیگر برای استان قم رقم زدند.
این رقابت‌ها که گرامیداشت دهه فجر و یادواره 26 شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان بود، با حضور تیم‌های برتر از سراسر کشور برگزار شد. تیم قم با ارائه بازی‌های درخشان و با اقتدار در مرحله مقدماتی، حریفان خود را یکی پس از دیگری مغلوب کرد و به مرحله حذفی راه یافت.
در مرحله حذفی، تیم قم با غلبه بر تیم‌های قدرتمند تهران و خراسان رضوی، به دیدار رده بندی راه یافت. در این دیدار، دختران هندبالیست قم با انگیزه و تلاش مضاعف، تیم فارس را با نتیجه 20 بر 9 شکست دادند و به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافتند.
کسب این مقام ارزشمند، حاصل تلاش و ممارست بازیکنان، کادر فنی و حمایت مسئولین استان قم بود. زهرا احمدی‌نیا، سرمربی تیم هندبال دانش‌آموزی قم در گفتگو با خبرنگار هوادار، ضمن تشریح عملکرد تیم در این رقابت‌ها، به سطح بالای مسابقات و حضور بازیکنان لیگ برتری در این دوره اشاره کرد.
وی با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان قم، اذعان داشت که این تیم در تمامی پست‌ها از برتری برخوردار بود و بازیکنان قم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در میادین بین‌المللی خواهند داشت.
سرمربی تیم هندبال دانش‌آموزی قم همچنین به بدشانسی تیم در مرحله ضربدری و رویارویی با تیم میزبان اشاره کرد و گفت: اگر حمایت تماشاگران اصفهانی و برخی مسائل دیگر وجود نداشت، قطعاً این تیم می‌توانست به دیدار نهایی راه پیدا کند.
نکته قابل توجه در این دوره از مسابقات، حضور 9 بازیکن از تیم قم در لیست برترین‌های رقابت‌ها بود. نرگس متولیان، فاطمه کریمی، مریم عتبی، تینا خوش‌نژاد، ثنا باقری، فاطمه زهرا امیدی، زهرا افشاری، سارا رامندی و پرنیا ساجدی با عملکرد درخشان خود، نظر استعدادیاب فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی را جلب و به اردوهای تیم دانش‌آموزی کشور دعوت شدند.
کسب مقام سوم مسابقات هندبال دانش‌آموزی کشور توسط دختران قم، نشان‌دهنده ظرفیت و پویایی این استان در رشته هندبال و نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این رشته ورزشی در قم است.
به امید موفقیت‌های روزافزون برای دختران هندبالیست قم در میادین ملی و بین‌المللی.
 

نظر شما