مایکروسافت با تبلیغ هوش مصنوعی بینگ، کاربران کروم را به سوی خود میکشد
تبلیغات پاپآپ ویندوز به کاربران گوگل کروم پیشنهاد میکند که بینگ را به عنوان موتور جستجوی پیشفرض خود انتخاب کنند. این بار، مایکروسافت برای جذب مشتریان بالقوه، قابلیتهای هوش مصنوعی GPT-4 را نیز به عنوان مزیت برجسته میکند.
پس از تغییر موتور جستجو، کروم با یک نوتیفیکیشن از شما میخواهد که نظرتان را تغییر دهید. اما مایکروسافت در این بخش نیز از پاپآپ جدیدی استفاده میکند که بار دیگر به قابلیتهای هوش مصنوعی بینگ اشاره دارد.
هدف مایکروسافت از این تبلیغات، جذب کاربران کروم به سمت بینگ است. هوش مصنوعی GPT-4 به عنوان یک ابزار قدرتمند، میتواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد.
برخی از کاربران از این تبلیغات پاپآپ ناراضی هستند و آنها را مزاحم میدانند.
نظر شما در مورد این تبلیغات چیست؟ آیا هوش مصنوعی GPT-4 میتواند شما را به استفاده از بینگ ترغیب کند؟
نظر شما