بازسازی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آغاز شد
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

بازسازی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آغاز شد

خبر خوش برای اهالی فرهنگ و هنر دزفول!

مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول که در سال‌های اخیر به دلیل بی‌توجهی و فرسودگی با مشکلاتی روبرو بود، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مورد بازسازی قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه برپایی میز خدمت این اداره کل در مصلای امام علی(ع) دزفول، خبر از اعزام گروه فنی و مهندسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان داد و گفت: این گروه با بررسی وضعیت موجود، موارد مورد نیاز برای بازسازی مجتمع را احصا کرده‌اند.

مجید منادی با اشاره به قدمت و اهمیت این مجتمع فرهنگی، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان خوزستان به شمار می‌آید و در سال‌های گذشته شاهد حضور و فعالیت هنرمندان و فرهنگ‌دوستان بسیاری در آن بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این مجتمع در گذشته مورد کم‌توجهی قرار گرفته بود، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، وضعیت این مجتمع رو به بهبود است و بسیاری از مشکلات آن رفع شده است.

بازسازی این مجتمع فرهنگی، خبر مسرت‌بخشی برای اهالی فرهنگ و هنر دزفول است و امید می‌رود با اتمام آن، شاهد رونق دوباره فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان باشیم.

علاوه بر این، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یادواره شهدای هنرمند دزفول و رونمایی از کتاب شهدای هنرمند این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

این اقدامات در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام می‌شود.

نظر شما