چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان تفرش برگزار شد
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان تفرش برگزار شد

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان تفرش با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و نمایندگان اقشار مختلف مردم به منظور بررسی مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت حداکثری برگزار شد.

در این جلسه، اتابکی، فرماندار شهرستان، بر مدیریت مصرف برق در ادارات و همکاری با اداره برق شهرستان تأکید کرد و از تلاش‌ها و زحمات فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و خیرین تقدیر و تشکر نمود.

نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، با اشاره به خدمات ارزشمند و ماندگار شهید آیت‌الله رئیسی، ایشان را الگویی ماندگار از حکمرانی در تاریخ جمهوری اسلامی دانست. وی با بیان اینکه شهید جمهور در طول سه سال خدمت صادقانه، مدیریت جهادی و شجاعت را به هم آمیخت و در نهایت به سعادت شهادت نائل آمد، تأکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی، هر رئیس جمهوری که مردم‌داری، ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهد، عاقبت به خیر خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار در ادامه، حضور حماسی مردم در بدرقه پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی را مزد خدمات ایشان دانست و با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال، افزود: بدون تردید، فرد اصلح و لایقی که مردم انتخاب می‌کنند باید راه و سیره شهید جمهور را ادامه دهد.

نظر شما