جلسه شورای مسکن شهرستان تفرش برگزار شد
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

جلسه شورای مسکن شهرستان تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفرش، جلسه شورای مسکن این شهرستان به ریاست دکتر اتابکی، فرماندار، و با حضور اعضای مربوطه برگزار گردید.

در این جلسه موارد زیر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت:

  • آخرین وضعیت ساخت واحدهای مسکن فاز ۱: گزارشی از پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در فاز اول نهضت ملی مسکن در شهرستان ارائه شد و تصمیمات لازم برای رفع موانع و تسریع در روند ساخت و ساز اتخاذ گردید.
  • الحاق ۲۵۰ هکتار زمین به حریم شهر جهت فاز دوم نهضت اقدام ملی مسکن: با توجه به نیاز به زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در فاز دوم این طرح، الحاق ۲۵۰ هکتار زمین به حریم شهر تفرش به بحث و بررسی گذاشته شد و در این خصوص تصمیم‌گیری شد.
  • الحاق زمین روستایی در بیش از ۵ روستا جهت نهضت اقدام ملی مسکن روستایی: به منظور اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها، مقرر شد زمین مناسب در بیش از ۵ روستای شهرستان تفرش برای ساخت 50 واحد مسکونی در هر روستا به این طرح اختصاص یابد.
  • واگذاری زمین برای مابقی متقاضیان کمیته امداد و بهزیستی: در این جلسه همچنین موضوع واگذاری زمین به متقاضیان مسکن تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که تاکنون موفق به دریافت زمین نشده‌اند، بررسی و تصمیمات لازم برای واگذاری زمین به آنها اتخاذ شد.

برگزاری این جلسات به صورت مستمر و پیگیری مصوبات آن، به تسریع در روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تفرش و همچنین پاسخگویی به نیازهای مسکن اقشار مختلف مردم، به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، کمک خواهد کرد.

نظر شما