کارگاه داستان‌نویسی در دالاهو با حضور دکتر مهرداد رضایی‌فر
موضوع : شهرشناسی | استان کرمانشاه - کرند

کارگاه داستان‌نویسی در دالاهو با حضور دکتر مهرداد رضایی‌فر

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دالاهو با همکاری قرارگاه فرهنگی شهید آوینی، روز چهارشنبه 23 خردادماه، کارگاه یک روزه داستان‌نویسی را در محل مجتمع فرهنگی و هنری کوثر شهر گهواره برگزار کرد.

در این کارگاه که با استقبال علاقه‌مندان به داستان‌نویسی روبرو شد، دکتر مهرداد رضایی‌فر، مدرس برجسته داستان‌نویسی، به آموزش اصول و مبانی این هنر به حاضرین پرداختند.

در بخش دوم کارگاه، نویسندگان جوان و نوجوان به قرائت داستان‌های کوتاه خود پرداخته و آثارشان توسط دکتر رضایی‌فر و سایر حاضران نقد و بررسی شد.

از دیگر برنامه‌های جنبی این کارگاه می‌توان به قرائت شعر توسط استاد سید تیمور محرابی (دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر) و خانم الینا میرزایی شاعر نوجوان 10 ساله اشاره کرد.

برگزاری این کارگاه فرصتی ارزشمند برای علاقه‌مندان به داستان‌نویسی در شهرستان دالاهو بود تا از تجربیات و دانش دکتر رضایی‌فر بهره‌مند شوند و در فضایی صمیمی و پویا به تبادل نظر و نقد و بررسی آثار خود بپردازند.

امید است برگزاری چنین کارگاه‌هایی گامی موثر در جهت ارتقای سطح ادبیات داستانی در شهرستان دالاهو و کشف و پرورش استعدادهای جوان در این عرصه باشد.

نظر شما