اولین گردهمایی اهالی فرهنگ و هنر تایباد با حضور فرماندار و مسئولین برگزار شد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

اولین گردهمایی اهالی فرهنگ و هنر تایباد با حضور فرماندار و مسئولین برگزار شد

اولین گردهمایی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان تایباد با حضور فرماندار، مسئولین و جمعی از هنرمندان این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این همایش، مهدی شیردل، فرماندار تایباد، ضمن سخنرانی به نقش مهم هنرمندان در جامعه اشاره کرد و گفت:

  • هنرمندان همواره به عنوان چشمان بیدار جامعه، رسالت خطیری در ترویج فرهنگ، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر عهده داشته‌اند.
  • آنان با زبان هنر، مفاهیم عمیق و ظریف را به مخاطبان منتقل می‌کنند و در ارتقای سطح آگاهی و بصیرت مردم نقش موثری ایفا می‌کنند.
  • فرماندار تایباد در ادامه سخنان خود، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت:
    • هنرمندان همواره در این زمینه پیشگام بوده‌اند و با خلق آثار هنری و تشویق مردم به حضور در انتخابات، نقش مهمی در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده‌اند.
    • وی از هنرمندان خواست تا با تداوم فعالیت‌های خود، در مسیر جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی گام بردارند و زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

در این گردهمایی، همچنین تعدادی از هنرمندان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و هنری شهرستان تایباد پرداختند.

حاضران در این همایش ضمن تاکید بر لزوم حمایت مسئولین از هنرمندان و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، خواستار رفع موانع موجود در این زمینه شدند.

در پایان این گردهمایی، از تعدادی از هنرمندان پیشکسوت و فعال شهرستان تایباد تجلیل شد.

برگزاری این گردهمایی، فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و هم‌اندیشی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان تایباد و همچنین ارائه مشکلات و چالش‌های این حوزه به مسئولین بود.

امیدواریم با برنامه‌ریزی و حمایت‌های لازم، شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در شهرستان تایباد باشیم.

نظر شما