2000 میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قم-کاشان-نطنز-اصفهان اختصاص یافت
موضوع : شهرشناسی | استان اصفهان- کاشان

2000 میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قم-کاشان-نطنز-اصفهان اختصاص یافت

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اختصاص 2000 میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت آزادراه‌های استراتژیک قم-کاشان و کاشان-نطنز-اصفهان خبر داد.

آقای اکبری با بیان اینکه این اعتبار به ازای هر آزادراه 1000 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه با پیش‌بینی دو اکیپ اجرایی از سمت قم و اصفهان آغاز شده و طی یک هفته آینده به شش اکیپ افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه برآورد می‌شود برای بهسازی کامل این دو آزادراه در یک دوره طرح 10 ساله به 4700 میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد، گفت: مابقی این اعتبار از طریق سرمایه‎گذاران کنونی طی سال‌های آتی تامین خواهد شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش‌بینی کرد که بخش اعظم خرابی‌های این آزادراه‌ها تا قبل از فرارسیدن فصل سرما در سال جاری مرتفع و سطح سرویس قابل قبولی برای تردد ایمن و روان کاربران جاده‌ای فراهم شود.

** اختصاص این بودجه و آغاز عملیات بهسازی، خبر بسیار خوبی برای رانندگانی است که از این آزادراه‌ها استفاده می‌کنند.**

آزادراه‌های قم-کاشان و کاشان-نطنز-اصفهان از جمله آزادراه‌های پرتردد کشور هستند که در سال‌های اخیر به دلیل کمبود اعتبارات و عدم توجه کافی، دچار فرسودگی و خرابی‌های زیادی شده‌اند.

امیدواریم با اجرای این پروژه، شاهد ارتقای سطح ایمنی و کیفیت تردد در این آزادراه‌ها باشیم.

همچنین لازم است که نظارت دقیقی بر اجرای این پروژه انجام شود تا از هدر رفتن بیت‌المال و صرف آن در مسیر درست، اطمینان حاصل شود.

نظر شما