بررسی مشکلات روستای خانک در حضور فرماندار تفرش
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

بررسی مشکلات روستای خانک در حضور فرماندار تفرش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفرش، جلسه‌ای با حضور دکتر جواد اتابکی، فرماندار تفرش، درودیان، بخشدار، دهیار، اعضای شورای اسلامی و معتمدین روستای خانک برگزار شد. در این جلسه، به بررسی مشکلات این روستا از جمله نانوایی، تامین بنزین ادوات کشاورزی، فاضلاب و... پرداخته شد.

فرماندار تفرش در این جلسه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان تفرش، به ویژه در روستاها، گفت: "دولت آیت‌الله رئیسی خدمات ارزشمندی در سطح شهرستان ارائه داده است و این خدمات با تلاش و سرعت بیشتری در حال اجرا است. به برکت دولت سیزدهم، شاهد زیرسازی و آسفالت معابر روستاها، بهبود وضعیت اینترنت، روکش آسفالت محورها و... در سطح شهرستان هستیم."

در این جلسه، اهالی روستای خانک به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله نانوایی، تامین بنزین ادوات کشاورزی، فاضلاب و... پرداختند. فرماندار و سایر مسئولین حاضر در جلسه نیز ضمن شنیدن این مشکلات، قول مساعدت و پیگیری برای رفع آنها را دادند.

امیدواریم با پیگیری مسئولین و همکاری اهالی روستای خانک، شاهد رفع مشکلات این روستا و ارتقای کیفیت زندگی در آن باشیم.

نکات کلیدی:

  • جلسه‌ای با حضور فرماندار، بخشدار، دهیار، اعضای شورای اسلامی و معتمدین روستای خانک برگزار شد.
  • در این جلسه، به بررسی مشکلات این روستا از جمله نانوایی، تامین بنزین ادوات کشاورزی، فاضلاب و... پرداخته شد.
  • فرماندار تفرش با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرستان تفرش، به ویژه در روستاها، گفت: "دولت آیت‌الله رئیسی خدمات ارزشمندی در سطح شهرستان ارائه داده است و این خدمات با تلاش و سرعت بیشتری در حال اجرا است. به برکت دولت سیزدهم، شاهد زیرسازی و آسفالت معابر روستاها، بهبود وضعیت اینترنت، روکش آسفالت محورها و... در سطح شهرستان هستیم."
  • اهالی روستای خانک به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله نانوایی، تامین بنزین ادوات کشاورزی، فاضلاب و... پرداختند.
  • مسئولین حاضر در جلسه قول مساعدت و پیگیری برای رفع مشکلات روستای خانک را دادند.

نظر شما