هوشیاری مرزبانان تایباد در کشف محموله مواد مخدر در ایام انتخابات
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

هوشیاری مرزبانان تایباد در کشف محموله مواد مخدر در ایام انتخابات

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف محموله مواد مخدر در** ایام انتخابات ریاست جمهوری** با هوشیاری و اقدام به موقع مرزبانان این هنگ خبر داد.

سرهنگ ستاد "محمد محمودی" در تشریح این خبر اظهار داشت:

  • در راستای برخورد قاطعانه با ورود مواد مخدر، به ویژه در ایام حساس انتخابات ریاست جمهوری، مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نسبت به اجرای ماموریت و کمین در مناطق مرزی اقدام نمودند.
  • در حین انجام گشت و مراقبت، مرزبانان این هنگ مستقر در بخش از حوزه سرزمینی هنگ، متوجه تحرکاتی مشکوک در مرز شدند و با مشاهده چند قاچاقچی که در حال ورود به عمق خاک کشورمان بودند، برای دستگیری و جلوگیری از ورود آنها به کشور، با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند.
  • قاچاقچیان با مشاهده حضور پررنگ مامورین و اقدام به موقع آنها، نتوانستند به عمق خاک کشور نفوذ کنند و با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی زمین به آن سوی مرز متواری شدند.
  • در پی این عملیات، مرزبانان در بازرسی دقیق محل، موفق به کشف 3 کوله پشتی حاوی 31 بسته مواد مخدر از نوع شیشه به وزن 30 کیلو و 600 گرم شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد ضمن قدردانی از تلاش و فداکاری مرزبانان در صیانت از مرزهای مقدس کشور، تأکید کرد:

  • مرزبانان هنگ تایباد با تمام توان و قاطعیت با هرگونه تجاوز به مرزها و قاچاق مواد مخدر مقابله خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند مخلان نظم و امنیت، آرامش و امنیت مرزهای ایران اسلامی را خدشه‌دار کنند.

این اقدام هوشیارانه مرزبانان در کشف محموله مواد مخدر در ایام انتخابات، بار دیگر نشان‌دهنده تعهد و آمادگی مرزداران غیور ایران اسلامی برای صیانت از مرزها و مقابله با هرگونه تهدیدی علیه امنیت کشور است.

نظر شما