بازتاب مشکلات و درخواست‌های شهروندان تایباد در صدای شهروند
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

بازتاب مشکلات و درخواست‌های شهروندان تایباد در صدای شهروند

در این بخش، به تعدادی از پیام‌های ارسال شده توسط شهروندان تایباد در سامانه صدای شهروند می‌پردازیم.

1. تقدیر و تشکر از مسئولان زندان تایباد:

  • یکی از شهروندان تایباد با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از آقای شجاعی، رئیس زندان، آقای حسین پور، معاون زندان و دیگر همکاران ایشان به خاطر تلاش‌هایشان در جهت پیشبرد اهداف متعالی و خدمت‌رسانی به هموطنان قدردانی و تشکر کرد.

2. تشکر از اداره برق بابت تعویض تیرهای برق:

  • جمعی از ساکنین کوچه فرهنگ (رجایی 19) با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از اداره برق به خاطر تعویض تیرهای چوبی و قدیمی برق و روشنایی کوچه فرهنگ تشکر و قدردانی کردند.

3. درخواست رسیدگی به وضعیت نامناسب سالن انتظار رانندگان در دوغارون:

  • جمعی از رانندگان اهل تایباد با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از مسئولین محترم شرکت پایبار درخواست کردند که پیگیر وضعیت نامناسب سالن انتظار رانندگان در دوغارون باشند. آنها در این پیام عنوان کردند که این سالن فاقد کولر بوده و در گرمای طاقت‌فرسای این روزها، رانندگان اذیت می‌شوند.

4. تاریکی مطلق در کوچه شمشاد غربی:

  • یکی از شهروندان ساکن در شهرک امام حسن ع با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از تاریکی مطلق کوچه شمشاد غربی به دلیل عدم نصب لامپ در ستون اول، استتار لامپ ستون دوم در داخل شاخه‌های درخت و سوختگی لامپ ستون سوم از یکسال پیش گلایه کرد. این شهروند با وجود ثبت این مشکل در سامانه برق من و حضور در اداره برق، هنوز موفق به دریافت رسیدگی نشده است.

5. ترکیدگی لوله آب در خیابان خیام 1/1:

  • یکی از شهروندان ساکن در خیابان خیام 1/1 با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از ترکیدگی لوله آب در این خیابان خبر داد و عنوان کرد که با وجود تماس با مسئولین، هنوز رسیدگی به این موضوع انجام نشده است.

6. بلاتکلیفی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری تایباد:

  • یکی از شهروندان تایباد با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از بلاتکلیفی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری تایباد گلایه کرد. این شهروند عنوان کرد که 3 سال از واریز پول پرسنل به این تعاونی می‌گذرد، اما هنوز هیچ خبری از زمین نیست.

7. مشکلات بازارچه مرزی دوغارون:

  • یکی از کسبه‌های بازارچه مرزی دوغارون با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، به دو مشکل در این بازارچه اشاره کرد. اول اینکه، تیر پارک شهرداری در این بازارچه هیچوقت آب ندارد و قطع است و این موضوع باعث مشکلاتی برای کسبه‌ها شده است. دوم اینکه، درب‌های ورودی و خروج بازار به طور ناگهانی قفل شده و این موضوع باعث کسادی بازار شده است.

8. عدم نظافت درختان در خیابان رجایی:

  • یکی از شهروندان ساکن در خیابان رجایی با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از عدم نظافت درختان در این خیابان گلایه کرد. این شهروند عنوان کرد که شهرداری درختان را هرس کرده، اما برگ‌های درختان در داخل مغازه‌ها ریخته شده و καν أحد آنها را جمع‌آوری نمی‌کند.

9. درخواست نصب چراغ راهنمایی در چهارراه پارک سعدی:

  • یکی از شهروندان تایباد با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از مسئولین درخواست کرد که برای حفظ جان همشهریان، در چهارراه پارک سعدی چراغ راهنمایی و رانندگی نصب کنند. این شهروند عنوان کرد که این چهارراه به دلیل نزدیکی به پارک و تالارها، بسیار شلوغ است و تصادفات زیادی در آن رخ می‌دهد.

10. درخواست نصب سرعتگیر در خیابان ولایت:

  • یکی از شهروندان ساکن در خیابان ولایت با ارسال پیامی در سامانه صدای شهروند، از شهرداری درخواست کرد که در این خیابان چند سرعتگیر نصب کند. این شهروند عنوان کرد که موتورسیکلت‌ها و ماشین‌ها با سرعت بالا در این خیابان تردد می‌کنند و این موضوع باعث خطرات زیادی برای عابران پیاده و ساکنین محل شده است.

نظر شما