درگذشت مرتضی شریف، پیشکسوت عرصه خبر و رسانه کاشان
موضوع : شهرشناسی | استان اصفهان- کاشان

درگذشت مرتضی شریف، پیشکسوت عرصه خبر و رسانه کاشان

جامعه رسانه‌ای کاشان، یکی از پیشکسوتان و فعالان برجسته خود را از دست داد.

مرتضی شریف، خبرنگار و بنیانگذار دفتر خبری صدا و سیما در کاشان، پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. او در طول عمر پربار خود، خدمات ارزشمندی به عرصه خبر و رسانه ارائه کرد و منشاء خیر و برکات بسیاری بود.

شریف در سال 1331 دیده به جهان گشود و از همان جوانی با دنیای خبر و رسانه آشنا شد. تعهد و پشتکار او در این زمینه، وی را به یکی از چهره‌های شناخته شده و تاثیرگذار در این حوزه تبدیل کرد.

تاسیس دفتر خبری صدا و سیما در کاشان در سال 1361، نقطه عطفی در فعالیت‌های حرفه‌ای شریف بود. او با مدیریت توانمند و درایت خود، این دفتر را به یکی از مهم‌ترین مراکز اطلاع‌رسانی در منطقه تبدیل کرد و خدمات ارزشمندی به مردم کاشان ارائه داد.

مسئولیت‌های متعدد در دفاتر خبری قم، اراک و کرج، گواه دیگری بر توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند شریف در عرصه خبر و رسانه است. او در هر سمتی که عهده‌دار بود، با تلاش و پشتکار مثال‌زدنی، به وظایف خود عمل کرد و منشاء خیر و برکات بسیاری بود.

شریف حتی پس از بازنشستگی نیز از فعالیت در عرصه خبر و رسانه دست نکشید. او با راه اندازی پایگاه خبری فجر کاشان، به رسالت روشنگری و اطلاع‌رسانی خود ادامه داد و منشاء خدمات ارزشمندی به مردم منطقه شد.

درگذشت این خبرنگار پیشکسوت، ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه رسانه‌ای کاشان است. فقدان او را به خانواده محترم ایشان، اصحاب رسانه و مردم شریف کاشان تسلیت می‌گوییم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

نظر شما