رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: ۶ میلیون پرواز بدون سانحه در ۴ سال
موضوع : اطلاع‌رسانی | یادداشت

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری: ۶ میلیون پرواز بدون سانحه در ۴ سال

ایران شاهد دستاورد بزرگ در صنعت هوایی با انجام ۶ میلیون پرواز بدون سانحه در 4 سال اخیر

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از انجام 6 میلیون پرواز بدون سانحه در مدت حدود 4 سال خبر داد و این دستاورد را نشان دهنده تخصص، توانمندی و تلاش بالای فعالان این صنعت در ایران دانست.

محمد محمدی بخش در آیین آغاز به کار مرکز کنترل عملیات پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به شرایط سخت تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، گفت: علیرغم این مشکلات، صنعت هواپیمایی کشور نه تنها از حرکت بازنایستاد، بلکه با تلاش مضاعف زنان و مردان این حوزه، شاهد توسعه و بالندگی آن نیز بوده‌ایم.

وی به انجام موفقیت آمیز عملیات حج تمتع در سال جاری اشاره کرد و افزود: این پروازها با امنیت و ایمنی کامل انجام شد و رضایت زائران و مسئولین را به دنبال داشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه با وجود تمام چالش‌ها، این صنعت در حال رشد است، اظهار داشت: در زمینه ورود ناوگان جدید، تجهیز و تاب‌آوری ناوگان هوایی اقدامات خوبی انجام شده و تا پایان سال شاهد افزایش تعداد هواپیماها خواهیم بود تا دغدغه مردم در خصوص پروازهای خاص مانند ایام اربعین و نوروز مرتفع شود.

محمدی بخش همچنین از تدوین و بارگذاری دستورالعمل بازیافت هواپیمای از رده خارج خبر داد و گفت: شهر و فرودگاه همدان به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و از این پس شرکت‌های دانش بنیان و متخصص در این زمینه می‌توانند نسبت به بازیافت هواپیماها در این منطقه اقدام کنند.

این دستاورد بزرگ نشان دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه فعالان صنعت هواپیمایی ایران در ارائه خدمات ایمن و مطمئن به مسافران، حتی در شرایط سخت تحریم و بحران‌های مختلف است.

نظر شما