هشدار شلیک: فیلمی اکشن و دلهره‌آور با بازی جسیکا آلبا
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

هشدار شلیک: فیلمی اکشن و دلهره‌آور با بازی جسیکا آلبا

هشدار شلیک، فیلمی جدید در ژانر اکشن و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی مولی سوریا است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی سوریا در زبان انگلیسی به حساب می‌آید. فیلمنامه توسط هیلی گراس، جاش اولسون و جان برانکاتو نوشته شده و جسیکا آلبا و آنتونی مایکل هال در نقش‌های اصلی آن به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان فیلم:

پارکر (با بازی جسیکا آلبا) یک نیروی ویژه ماهر و کارآزموده است که به تازگی با مرگ پدربزرگش روبرو شده است. او پس از به ارث بردن کافه پدربزرگ، به زادگاه خود باز می‌گردد و در کمال ناباوری متوجه رازهای ناگفته‌ای از مرگ پدرش می‌شود. پارکر که از گذشته‌ای پرماجرا و روحی آشفته رنج می‌برد، اکنون در تقابل با یک باند جنایتکار خطرناک قرار می‌گیرد و باید برای رهایی خود و مردم شهرش از شر آنها دست به کار شود.
 

نکاتی درباره فیلم:

  • ترکیبی از ژانرهای مختلف: هشدار شلیک، تلفیقی از ژانرهای اکشن، دلهره‌آور و جنایی است که انتظار می‌رود لحظات هیجان‌انگیز و نفس‌گیر فراوانی را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.
  • بازیگران مطرح: حضور جسیکا آلبا در نقش اصلی فیلم، یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. آلبا که پیش از این در فیلم‌های اکشن موفقی مانند «قاتلین» و «چشم فرشته» به ایفای نقش پرداخته، بار دیگر مهارت خود را در این ژانر به اثبات خواهد رساند. آنتونی مایکل هال، بازیگر شناخته‌شده هالیوود، نیز در نقشی کلیدی در این فیلم حضور دارد.
  • کارگردانی توسط مولی سوریا: مولی سوریا، فیلمساز هندی-آمریکایی، پیش از این با ساخت فیلم‌هایی مانند «زن نامرئی» و «جنگجوی ایپرات» نام خود را در سینمای جهان مطرح کرده است. اولین تجربه کارگردانی او در زبان انگلیسی با فیلم هشدار شلیک، مورد انتظار منتقدان و تماشاگران است.

تاریخ انتشار:

فیلم هشدار شلیک قرار است در تاریخ 21 ژوئن 2024 توسط پلتفرم نتفلیکس در سراسر جهان منتشر شود.

آیا شما منتظر تماشای این فیلم هستید؟

نظر شما درباره ژانر اکشن و دلهره‌آور چیست؟

فکر می‌کنید جسیکا آلبا در این فیلم چه عملکردی خواهد داشت؟

نظر شما