ارتقای کیفیت راه‌های مرزی تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

ارتقای کیفیت راه‌های مرزی تایباد

راهداری تایباد در راستای ارتقای کیفیت راه‌های مرزی، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی را با 200 تن آسفالت سرد به انجام رساند.

جزئیات خبر:

اکیپ‌های راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد در راستای ارتقای کیفیت راه‌های مرزی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی و همچنین خدمت‌رسانی به مردم و توسعه اقتصادی منطقه، اقدام به لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی راه‌های حوزه استحفاظی خود با استفاده از 200 تن آسفالت سرد نمودند.

در این عملیات، ضمن شناسایی و اولویت‌بندی نقاط آسیب‌دیده در محورهای مرزی، نسبت به لکه‌گیری و ترمیم خرابی‌های سطح راه‌ها اقدام گردید.

این اقدامات در راستای اجرای برنامه‌های نگهداری راه‌ها و ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان تایباد به ویژه راه‌های مرزی انجام می‌شود.

اهمیت اجرای این عملیات:

  • راه‌های مرزی از جمله مسیرهای پرتردد و حیاتی برای تردد زائران اربعین حسینی و همچنین تبادلات تجاری بین ایران و کشورهای همسایه محسوب می‌شوند.
  • اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در این مسیرها، علاوه بر ارتقای کیفیت راه‌ها و تسهیل در تردد، به حفظ ایمنی و کاهش سوانح رانندگی نیز کمک می‌کند.
  • این اقدامات همچنین در راستای توسعه اقتصادی منطقه و ایجاد رونق در بخش‌های مختلف از جمله حمل و نقل و تجارت موثر خواهد بود.

تعهد راهداری تایباد:

  • اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد به عنوان متولی امر راه‌ها در این شهرستان، متعهد است که با تمام توان نسبت به نگهداری و مرمت راه‌ها اقدام نموده و در جهت ارتقای کیفیت راه‌ها و تسهیل در تردد برای تمامی کاربران جاده‌ای تلاش نماید.

نظر شما