تلاشی بی‌وقفه برای شهری آباد و روستایی سرسبز: گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری‌ها در تفرش
موضوع : شهرشناسی | استان مرکزی-تفرش

تلاشی بی‌وقفه برای شهری آباد و روستایی سرسبز: گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری‌ها در تفرش

در پرتو تابش خورشید توسعه و عمران، امروز شاهد روزی هستیم که به پاس زحمات بی‌وقفه خادمان صدیق مردم در عرصه مدیریت شهری و روستایی، به نام "روز شهرداری و دهیاری‌ها" مزین شده است. اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به تمامی تلاشگران این عرصه، فرصت را مغتنم می‌شمارم تا مراتب قدردانی خود را از خدمات شبانه‌روزی و خالصانه این عزیزان در جهت ارتقای سطح رفاه و آسایش شهروندان و ساکنین روستاها ابراز نمایم.
بی شک، دستیابی به جامعه‌ای آباد، پویا و برخوردار از امنیت و آرامش، نیازمند همدلی و تعامل سازنده میان مردم و مسئولان است. نامگذاری این روز به عنوان نمادی از تعهد و تلاش بی‌وقفه برای تحقق این آرمان، فرصتی ارزشمند برای آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات ارزشمند دهیاری‌ها و شهرداری‌ها فراهم می‌آورد.
تلاش‌های شبانه‌روزی شهردار محترم، دهیاران گرامی و سایر دست‌اندرکاران در عرصه مدیریت شهری و روستایی، در سایه برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرایی، مسیر توسعه را هموار ساخته و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان و ساکنین روستاها فراهم نموده است. 
اینجانب ضمن تعظیم به مقام شامخ شهدای والامقام و آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای تمامی فعالان و زحمتکشان این عرصه، امیدوارم با همدلی و تعاون روزافزون، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شهرها و روستاهایمان باشیم.
ارادتمند:
فرماندار شهرستان

نظر شما