عکس‌های برگزیده جوایز عکاسی کمدی از حیات وحش؛ از تنبل‌ گیتاریست تا زرافه سه‌سر و پرنده چشم‌چران
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

عکس‌های برگزیده جوایز عکاسی کمدی از حیات وحش؛ از تنبل‌ گیتاریست تا زرافه سه‌سر و پرنده چشم‌چران

در تصویری که برنده جایزه اصلی این رقابت‌ها شده، یک زرافه در حال عبور از دشت تانزانیا است، اما به‌جای دو سر، سه سر دارد. این تصویر توسط «ماریو پرز» از اسپانیا ثبت شده است.

پرز می‌گوید: «در حال رانندگی در پارک ملی سرنگتی بودم که ناگهان این زرافه را دیدم. واقعاً باورنکردنی بود! من هرگز چیزی شبیه به این ندیده بودم. مجبور شدم از آن عکس بگیرم.»

در تصویری دیگر، یک تنبل در جنگل کاستاریکا در حال نواختن گیتار دیده می‌شود. این تصویر توسط «تیم استیونسون» از بریتانیا ثبت شده است.

استیونسون می‌گوید: «من در حال عکاسی از حیات وحش در جنگل بودم که این تنبل را دیدم. ناگهان متوجه شدم که گیتار در دست دارد! من نمی‌توانستم باور کنم که چه چیزی می‌بینم. مجبور شدم از آن عکس بگیرم.»

اینها تنها دو نمونه از تصاویر خنده‌دار و شگفت‌انگیزی هستند که در این رقابت‌ها حضور دارند. برای دیدن سایر تصاویر، می‌توانید به وب‌سایت جوایز عکاسی کمدی از حیات وحش مراجعه کنید.

جوایز عکاسی کمدی از حیات وحش یک رقابت بین‌المللی است که از عکاسان سراسر جهان می‌خواهد تا خنده‌دارترین و غیرمعمول‌ترین عکس‌های خود را از حیوانات ارسال کنند. این رقابت به منظور افزایش آگاهی درباره حفاظت از حیات وحش برگزار می‌شود و تمام عواید حاصل از آن به صندوق سرمایه‌گذاری وایتلی برای طبیعت اهدا می‌شود.

اگر شما هم عکس‌های خنده‌داری از حیوانات دارید، می‌توانید آنها را تا تاریخ 31 ژانویه 2025 به این رقابت‌ها ارسال کنید.

نظر شما