اصفهان میزبان رویدادهای فرهنگی متنوع در تیرماه؛ از "زندگی پایدار" تا "صائب تبریزی"
موضوع : شهرشناسی | استان اصفهان- اصفهان

اصفهان میزبان رویدادهای فرهنگی متنوع در تیرماه؛ از "زندگی پایدار" تا "صائب تبریزی"

اصفهان، شهر هنر و فرهنگ، در تیرماه 1403 میزبان رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری برای رده‌های سنی مختلف خواهد بود. این برنامه‌ها که به همت مراکز مختلف وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، در نقاط مختلف شهر اجرا خواهد شد.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین این رویدادها اشاره می‌کنیم:

پویش زندگی پایدار: این پویش که از 11 تیرماه آغاز شده و تا 8 مرداد ادامه دارد، به صورت دوره‌ای (هر دوشنبه) در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. این برنامه ویژه زوجین بدون فرزند است و با حضور اساتید روانشناسی دانشگاه، به ارائه راهکارهایی برای زندگی سالم و موفق برای این زوجین می‌پردازد. علاقمندان می‌توانند در روزهای 18 تیر، 1 و 8 مرداد از ساعت 16 تا 19:30 در این برنامه شرکت کنند.
 

کارگاه مهارت زندگی با موضوع "شفقت با خود": این کارگاه آموزشی که به منظور ارتقای مهارت‌های زندگی و افزایش خودآگاهی برگزار می‌شود، روز سه‌شنبه 19 تیرماه از ساعت 17 در سالن اجتماعات باغ غدیر برگزار خواهد شد. این رویداد که ویژه خانم‌ها و آقایان است، با تدریس دکتر معصومه اشرفی، دکترای روانشناسی، و به همت شهرداری منطقه 4 اصفهان برگزار می‌شود.

تأملی در زندگی و اشعار صائب: مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل به مناسبت روز گرامیداشت صائب تبریزی، شاعر نامدار ایرانی، اقدام به برگزاری نشستی با عنوان "تأملی در زندگی و اشعار صائب" کرده است. این نشست که با سخنرانی دکتر ابراهیم ایرج‌پور، استاد دانشگاه، همراه خواهد بود، چهارشنبه 13 تیرماه از ساعت 17:30 تا 19:30 در مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل واقع در خیابان ابن سینا، عمارت هنرمند برگزار می‌شود.

علاوه بر این رویدادها، برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگری نیز در سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود که می‌توانید از طریق منابع زیر از آنها مطلع شوید:

  • وب‌سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان: http://www.esfahanfarhang.ir/
  • کانال‌های اطلاع‌رسانی شهرداری اصفهان در شبکه‌های اجتماعی
  • سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های محلی اصفهان
  • تماس با اداره کل فرهنگی شهرداری اصفهان

امیدواریم با شرکت در این رویدادها، از اوقات فراغت خود به بهترین نحو استفاده کنید و با فرهنگ و هنر غنی ایران زمین بیشتر آشنا شوید.

نظر شما