تجلیل از پیشکسوتان هنگ مرزی تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

تجلیل از پیشکسوتان هنگ مرزی تایباد

گزارشی از یک مراسم پرشور

در مراسمی صمیمی و پرشور، از پیشکسوتان سرافراز هنگ مرزی تایباد با حضور جمعی از مقامات و خانواده‌های این عزیزان تجلیل به عمل آمد. این مراسم که در سالن مهمانسرای فرماندهی هنگ برگزار شد، فرصتی بود تا رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این مرزداران دلاور، مورد تقدیر و قدردانی قرار گیرد.

سرهنگ ستاد "محمد محمودی" فرمانده هنگ مرزی تایباد، در سخنانی در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، بر نقش بی‌بدیل پیشکسوتان در حفظ و حراست از مرزهای مقدس کشور تأکید کرد. وی با بیان اینکه پیشکسوتان مرزبانی، گنجینه‌ای از تجارب و دانش هستند، اظهار داشت: "همواره باید قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان باشیم و از تجارب ارزشمند آنان در جهت ارتقای سطح عملکرد مرزبانی استفاده کنیم."

رئیس عقیدتی سیاسی و رئیس حفاظت اطلاعات هنگ نیز در سخنان کوتاهی به بیان خاطراتی از دوران خدمت پیشکسوتان و جانفشانی‌های آنان در راه دفاع از مرز و بوم پرداختند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایایی از پیشکسوتان و خانواده‌های آنان تجلیل به عمل آمد. این هدایا به رسم یادبودی از سال‌ها خدمت صادقانه و خالصانه این عزیزان به میهن اسلامی بود.

حضور خانواده‌های پیشکسوتان در این مراسم، جلوه‌ای دیگر از صبر و ایثار این عزیزان را به نمایش گذاشت. همسران و فرزندان این مرزداران دلاور، با حضور در این مراسم، مهر تأییدی بر تعهد و وفاداری خود به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان هنگ مرزی تایباد، یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های انسان‌هایی بود که در سخت‌ترین شرایط، از مرزهای مقدس کشورمان دفاع کردند. این مراسم همچنین فرصتی بود تا نسل جوان با فداکاری‌های این عزیزان آشنا شده و از آنان درس ایثار و وطن‌دوستی بیاموزند.

امیدواریم که همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های پیشکسوتان مرزبانی باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

نظر شما