پاسخ به نظرات و درخواست‌های شهروندان تایباد
موضوع : شهرشناسی | تایباد شناسی

پاسخ به نظرات و درخواست‌های شهروندان تایباد

مهندس بابک ترابی، رئیس مخابرات تایباد:

  • در پاسخ به سوال شهروند در مورد نصب تلفن، ایشان اعلام کرده‌اند که تهیه و نصب کابل به عهده مخابرات است و مشترکین نباید خودشان اقدام به تهیه کابل کنند. همچنین کابل مورد نظر در این هفته تهیه شده و به ترتیب تاریخ ثبت‌نام، تلفن‌ها دایر خواهند شد.
  • مشترکین می‌توانند برای اطلاع از زمان تقریبی دایر شدن تلفن خود به واحد شبکه مخابرات مراجعه کنند.

پاسخ به سایر نظرات و درخواست‌ها:

روشن نگه داشتن برج نوری: از شهرداری تایباد به خاطر روشن نگه داشتن برج نوری روبروی فرمانداری که باعث دلخوشی و ذوق کودکان می‌شود، تشکر شده است.

درخواست شده که روشنایی این برج نوری در تمام طول شب ها حفظ شود.

آسفالت بلوار امام علی: به وضعیت نامناسب آسفالت بلوار امام علی به خصوص بعد از حفاری برای اجرای طرح اگو اشاره شده است.

درخواست شده که کل بلوار آسفالت شود تا از نظر ظاهری نیز به عنوان ورودی شهر زیبا تر به نظر برسد.

تخلیه سطل زباله جامی شرقی 8: به عدم تخلیه سطل زباله جامی شرقی 8 به مدت یک هفته اشاره شده است.

از شهرداری تقاضا شده که نسبت به تخلیه این سطل زباله اقدام کند.

مشکل سطل زباله در فلکه وحدت: به نامناسب بودن محل قرارگیری سطل زباله در فلکه وحدت اشاره شده است.

گفته شده که این سطل زباله باعث ایجاد مزاحمت برای مغازه های اطراف شده و محل تجمع مگس و حشرات موذی است.

درخواست شده که سطل زباله از این محل برداشته شود.

خرابی شیر آب در پارک خطی: به خرابی شیر آب در پارک خطی اشاره شده است.

از مسئولان مربوطه تقاضا شده که نسبت به تعمیر این شیر آب اقدام کنند.

نداشتن سرویس بهداشتی در پارک ملت: به نبود سرویس بهداشتی مناسب در پارک ملت اشاره شده است.

گفته شده که اکثر مردم شب ها به این پارک مراجعه می کنند و نبود سرویس بهداشتی باعث ایجاد مشکل شده است.

از مسئولان پارک ملت تقاضا شده که برای حل این مشکل اقدام کنند.

امیدواریم مسئولان مربوطه به نظرات و درخواست‌های شهروندان تایباد توجه لازم را مبذول بفرمایند و در جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت خدمات در این شهر تلاش کنند.

نظر شما