پلمپ پاتوق معتادین متجاهر در تایباد: گامی در جهت ارتقای امنیت و آرامش
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

پلمپ پاتوق معتادین متجاهر در تایباد: گامی در جهت ارتقای امنیت و آرامش

سرهنگ امیر احمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد در خبر مسرت‌بخش اعلام کرد که در راستای طرح آرامش و پاسخگویی به مطالبات مردمی، یک باب پاتوق معتادین متجاهر در سطح شهرستان شناسایی و پلمپ گردید.

این اقدام در پی دستور قضایی و به منظور ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان صورت گرفته است. در جریان این عملیات، تعدادی از معتادین نیز دستگیر و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شده است.

سرهنگ احمدی از مردم فهیم تایباد درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه فروش، توزیع مواد مخدر و یا تجمع معتادین متجاهر، مراتب را از طریق سامانه 110 و یا شماره ستاد خبری پلیس به اطلاع مراجع ذیصلاح برسانند.

فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در تأمین امنیت و آرامش جامعه، به مجرمان و متخلفان هشدار داد که با قاطعیت و بدون اغماض با آنها برخورد خواهد شد.

این اقدام مثبت، نشان‌دهنده عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با پدیده شوم اعتیاد و مجرمان این حوزه است. پلمپ پاتوق‌های معتادین متجاهر، علاوه بر ایجاد فضای امن برای شهروندان، می‌تواند به عنوان گامی در جهت بازپروری و ترک اعتیاد معتادین نیز تلقی شود.

امیدواریم با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه، شاهد ریشه‌کن شدن این معضل اجتماعی و ارتقای هرچه بیشتر امنیت و آرامش در جامعه باشیم.

نظر شما