رویداد "تهران دخت" آغاز شد: خانه اتحادیه میزبان دختران
موضوع : شهرشناسی | استان تهران- تهران

رویداد "تهران دخت" آغاز شد: خانه اتحادیه میزبان دختران

رویداد سه روزه "تهران دخت" با حضور بیش از یکصد فعال حوزه نوجوان در قالب ۲۴ تیم در خانه تاریخی طهران "اتحادیه" آغاز به کار کرد.

هدف از این رویداد، ایجاد یک شبکه جمعی از فعالان حوزه دختران نوجوان برای هم‌افزایی و تاثیرگذاری مثبت بر گروه هدف و موضوعات شهری مختص به دختران شهر تهران است.

در این رویداد، از میان ۲۴ تیم حاضر، طرح‌هایی که از لحاظ محتوا و ساختار، ملاک‌های لازم برای اجرا را دارا باشند، توسط اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران انتخاب و مورد حمایت و اجرا قرار خواهند گرفت.

رویداد "تهران دخت" در سومین سال برگزاری خود، شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی فعالان حوزه نوجوان بوده است.

امیدواریم این رویداد بتواند زمینه‌ساز تحولات مثبتی در زندگی دختران نوجوان شهر تهران باشد.

در ادامه، به برخی از نکات کلیدی این رویداد اشاره می‌کنیم:

  • فراخوان این رویداد در اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد و از فعالان حوزه نوجوان دعوت شد تا طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود را در زمینه مشارکت و مسئولیت‌پذیری دختران نوجوان در شهر تهران ارائه کنند.
  • از میان 150 طرح دریافت شده، 24 طرح برای مرحله نهایی انتخاب شدند.
  • در طی سه روز برگزاری این رویداد، تیم‌ها ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه می‌کنند و از مربیان و متخصصان حاضر در رویداد بازخورد دریافت می‌کنند.
  • در نهایت، طرح‌هایی که از لحاظ محتوا و ساختار، ملاک‌های لازم برای اجرا را دارا باشند، توسط اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران انتخاب و مورد حمایت و اجرا قرار خواهند گرفت.

رویداد "تهران دخت" فرصتی ارزشمند برای فعالان حوزه نوجوان است تا ایده‌ها و طرح‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از تجربیات و تخصص دیگران بهره‌مند شوند.

امیدواریم این رویداد به ارتقای سطح مشارکت و مسئولیت‌پذیری دختران نوجوان در شهر تهران کمک کند.

نظر شما