درخواست مردم تایباد در قالب صدای شهروند
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

درخواست مردم تایباد در قالب صدای شهروند

درخواست اول: جمع‌آوری زباله و نخاله

"با عرض سلام و احترام به مسئولین محترم شهرداری. خواهشمندیم نسبت به جمع‌آوری زباله و نخاله‌های انباشته شده در محل ولایت ۴، نبش کوچه هجرت ۱ اقدام عاجل صورت گیرد. وجود این حجم از زباله علاوه بر آلودگی محیط زیست، موجب بروز مشکلات بهداشتی و ایمنی برای ساکنین منطقه شده است. از توجه و پیگیری شما کمال تشکر را داریم."

درخواست دوم: تعمیر لوله آب ترکیده

"با سلام خدمت دهیاری محترم فرمان‌آباد. از حدود دو ماه پیش، لوله آب واقع در نبش کوچه وحدت فرمان‌آباد دچار ترکیدگی شده و آب به صورت مداوم هدر می‌رود. با توجه به بحران کم‌آبی و اهمیت حفظ منابع آب، خواهشمندیم در اسرع وقت نسبت به تعمیر این لوله اقدام فرمایید. از همکاری شما بسیار سپاسگزاریم."

درخواست سوم: بهبود کیفیت اینترنت

"با سلام خدمت مسئولین محترم مخابرات. کیفیت اینترنت در شهر کاریز به شدت کاهش یافته و این امر مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنین این شهر ایجاد کرده است. خواهشمندیم نسبت به بررسی و رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید. از توجه شما به این موضوع مهم قدردانیم."

درخواست چهارم: بهبود سرویس‌های پارک طبیعت

"با سلام خدمت مسئولین محترم شهرداری. با توجه به استقبال گسترده شهروندان از پارک طبیعت و افزایش جمعیت مراجعه کننده به ویژه در ساعات شب، خواهشمندیم نسبت به بهبود سرویس‌های رفاهی این پارک از جمله تأمین برق و آب کافی اقدامات لازم صورت گیرد. فراهم نمودن امکانات مناسب برای استفاده شهروندان از این فضای سبز، از جمله وظایف شهرداری محسوب می‌شود. امیدواریم با پیگیری‌های شما، شاهد بهبود شرایط در این پارک باشیم."

نظر شما