صدای شهروندان تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروندان تایباد

مشکل مربوط به خیابان عباسیان

"با سلام و احترام،

مدت زمان طولانی است که عملیات اجرایی طرح اگو در خیابان عباسیان باعث ایجاد مشکلات عدیده ای برای تردد خودروها و شهروندان ساکن در این منطقه شده است. از مسئولین محترم درخواست می شود تا با تسریع در روند اجرای این پروژه، هرچه سریعتر به این وضعیت پایان داده شود.

با تشکر"

مشکل مربوط به پروژه مسکن مهر

"با سلام،

با توجه به گذشت بیش از یک سال از زمان وعده تحویل واحدهای مسکونی مهر پشت بیمارستان، همچنان ساکنین این پروژه با مشکلات متعددی از جمله تاخیر در تحویل واحدها مواجه هستند. از جناب دادستان و سایر مسئولین ذی‌ربط درخواست می‌گردد تا نسبت به نظارت بر روند اجرای این پروژه و تسریع در حل مشکلات ساکنین اقدام لازم را مبذول فرمایند.

با تشکر"

مشکل مربوط به جاده کرات تا آبقه

"با سلام،

وضعیت بسیار نامناسب جاده کرات تا آبقه به دلیل وجود چاله‌های متعدد، باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای رانندگان و خودروها شده است. از مسئولین محترم درخواست می‌شود تا نسبت به ترمیم و بهسازی این جاده اقدام عاجل صورت گیرد.

با تشکر"

مشکل مربوط به روشنایی کوچه استقلال 3

"با سلام،

لامپ روشنایی کوچه استقلال 3 از حدود 6 ماه پیش سوخته است و تاکنون اقدامی جهت تعویض آن صورت نگرفته است. با توجه به اهمیت روشنایی معابر، مخصوصاً در فصل تابستان و در ساعات تاریکی شب، خواهشمند است نسبت به رفع این مشکل اقدام سریع صورت گیرد.

با تشکر از کانال خوب و مردمی شما"

مشکل مربوط به جمع‌آوری زباله در شهر کاریز

"با سلام،

با توجه به کمبود سطل زباله در سطح شهر کاریز، شاهد رهاسازی زباله در مکان‌های غیرمجاز هستیم. از شهرداری محترم درخواست می‌شود تا نسبت به افزایش تعداد سطل‌های زباله و همچنین جمع‌آوری منظم زباله‌ها اقدام نماید.

با تشکر"

مشکل مربوط به آب راکد در جوی آب مسجد ابوحنیفه

"با سلام،

وجود آب راکد در جوی آب مقابل مسجد ابوحنیفه، خیابان رازی، علاوه بر ایجاد منظره نامناسب، می‌تواند باعث بروز مشکلات بهداشتی نیز شود. از شهرداری محترم درخواست می‌شود تا نسبت به رفع این مشکل و پاکسازی جوی آب اقدام نماید.

نظر شما