ارتقای شهرک صنعتی سردار سلیمانی بهشهر به سطح جهانی؛ تاکید استاندار مازندران بر توسعه صنعتی
موضوع : شهرشناسی | استان مازندران- بهشهر

ارتقای شهرک صنعتی سردار سلیمانی بهشهر به سطح جهانی؛ تاکید استاندار مازندران بر توسعه صنعتی

یوسف نوری، استاندار مازندران، در بازدید از شهرک صنعتی در دست ساخت سردار سلیمانی بهشهر، بر ضرورت تبدیل این شهرک به یک قطب صنعتی در سطح جهانی تاکید نمود. ایشان با اشاره به موقعیت ممتاز جغرافیایی و پتانسیل‌های بالقوه این منطقه، بر لزوم تدوین طرح توجیهی جامع و همه جانبه‌ای برای ارتقای سطح این شهرک از حالت عادی به یک شهرک صنعتی با استانداردهای بین‌المللی تأکید کردند.

استاندار مازندران همچنین بر ضرورت توجه به تولیدات با ارزش افزوده بالا و پرهیز از تمرکز صرف بر کشت گلخانه‌ای در این شهرک صنعتی تأکید نمودند. ایشان بر این باورند که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، می‌توان شهرک صنعتی سردار سلیمانی را به یکی از قطب‌های صنعتی مهم کشور تبدیل نمود.

در این بازدید، بر اهمیت تعیین تکلیف مدیریتی شهرک صنعتی و رفع موانع موجود بر سر راه توسعه آن نیز تأکید شد. استاندار مازندران بر ضرورت ایجاد یک ساختار مدیریتی کارآمد و پاسخگو برای این شهرک صنعتی تأکید نمودند تا بتوان از حداکثر ظرفیت‌های آن بهره‌برداری نمود.

با توجه به این اظهارات، انتظار می‌رود که شهرک صنعتی سردار سلیمانی بهشهر در آینده‌ای نزدیک به یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی استان مازندران تبدیل شود و نقش مؤثری در توسعه اقتصادی منطقه ایفا نماید.

نظر شما