صدای شهروند: درخواست‌های مردم تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروند: درخواست‌های مردم تایباد

درخواست اول: مشکلات ناشی از حفاری در منطقه شهید عباسیان

"تقریباً یک ماه است که حفاری برای پروژه فاضلاب در منطقه شهید عباسیان انجام شده و پس از آن، تنها با ریختن مقداری شن و ماسه، محل حفاری را مسدود کرده‌اند. این امر باعث شده تردد در این منطقه بسیار مشکل شود. خواهشمندیم مسئولین مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به آسفالت کردن این قسمت و رفع مشکل تردد اقدام نمایند."

درخواست دوم: ایرادات در طراحی و اجرای میدان ایثارگران

"در خصوص میدان ایثارگران، بهتر بود قبل از اجرای کف سازی، اقداماتی مانند نصب سیستم روشنایی، لوله کشی آبیاری قطره‌ای و کاشت گل‌ها و چمن‌های مقاوم انجام می‌شد. متأسفانه اکنون شاهد خشک شدن گل‌های کاشته شده هستیم و به زودی نیز نیاز به بازسازی کف میدان برای نصب سیستم روشنایی احساس خواهد شد. این امر باعث هدررفت هزینه و زمان می‌شود. خواهشمندیم در پروژه‌های آتی، به طراحی و اجرای دقیق‌تر فضاهای شهری توجه بیشتری شود."

درخواست سوم: مشکلات بهداشتی و زیست محیطی در منطقه ماواچه

"وضعیت بهداشتی در منطقه ماواچه به دلیل وجود کانال آب فاضلاب بسیار نامطلوب است. افزایش جمعیت پشه‌ها در این منطقه، زندگی ساکنین را مختل کرده و باعث شده که نه خودمان و نه فرزندانمان آرامش کافی نداشته باشیم. خواهشمندیم مسئولین نسبت به پوشاندن این کانال و جمع‌آوری زباله‌ها و پوشال‌های اطراف آن اقدام عاجلی انجام دهند."

خلاصه درخواست‌ها:

  • تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی و رفع مشکلات ناشی از آن‌ها
  • برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اجرای با کیفیت‌تر پروژه‌های عمرانی
  • حل مشکلات بهداشتی و زیست محیطی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان

 

نظر شما