موضوع : شهرشناسی | تایباد شناسی

بررسی تاثیر رسانه های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی ( مورد مطالعه : اپراتور تلفن همراه اول در شهرستان تایباد)

پیشنهاده کارشناسی ارشد 1397
پدیدآور: عبدالقادر قاسمی 
استاد راهنما: هادی کریمی
 استاد مشاور: احمدرضا کریمی مزیدی
موسسه آموزش عالی یاسین
چکیده

جهت بررسی تاثیر رسانه های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی اپراتور همراه اول اقدام به تحقیقی کاربردی از بین مشترکان همراه اول در شهرستان تایباد خواهیم نمود که با توجه به مطالعات مشابه ای که در سایر نقاط ایران انجام شده است به اطلاعات دست دوم دست یافته و با بهره گیری از سوالات مطروحه در قالب پرسشنامه به جمع آوری اطلاعات دست اول از بین مشترکان اپراتور همراه اول خواهیم کرد. با توجه به فعالیت های بازاریابی اپراتور همراه اول در فضای اینترنت ، هدف از این تحقیق درک پتانسیل بازاریابی الکترونیکی برای بهبود عملکرد بازاریابی اپراتور اول خدمات تلفن همراه در کشور است . همچنین این تحقیق رابطه بین ابزارهای بازاریابی الکترونیکی با بهبود عملکرد بازاریابی را به تفکیک نشان خواهد داد. در حال حاضر ، به دلیل رقابت تنگاتنگی که اپراتورهای تلفن همراه با یکدیگر دارند ، مساله رضایت مشتریان از اهمیت زیادی برای آنها برخوردار است و عاملان آن در تلاشند که به نحوی متفاوت رضایت مشتری را از طریق فعالیت های بازاریابی الکترونیکی فراهم سازند. در این بین ابزارهای اینترنتی می توانند نقش بسزایی در بهبود عملکرد بازاریابی این اپراتور و وفاداری مشترکان تلفن همراه به آن داشته باشند. لذا تحقیق پیشنهادی به دنبال پاسخ به این سوال است که بازاریابی الکترونیکی تا چه اندازه می تواند بر بهبود عملکرد بازاریابی اپراتور تلفن همراه موثر باشد.

 

نظر شما