برخی از کالجها برای کمک به سازگاری دانشجویان جدید نمرات را حذف میکنند
جوی ملک سال اول تحصیلی خود را در کالج سپری کرد.
'من باید یاد می گرفتم که چگونه در امور مالی خود تعادل ایجاد کنم. باید یاد می گرفتم که چگونه بین کار و مدرسه و رابطه ای که در آن هستم تعادل برقرار کنم.' ملاک گفت که سخت ترین بخش در مورد یک دانشجوی جدید، 'تحصیل درسی نیست. بلکه یادگیری نحوه بزرگسالی است.'
این به نمرات او ضربه زد. ملاک که موفق شد و اکنون سال دوم خود را به عنوان دو رشته علوم اعصاب و ادبیات در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا کروز، یا UCSC می گذراند، گفت: 'من خوب کار نکردم.' 'مدتی طول کشید تا احساس خودارزشمندی خود را از نمراتی که می گرفتم جدا کنم. این باعث شد چند بار به فکر کنار رفتن از رشته ام باشم.'
تجربیاتی از این دست یکی از دلایل جنبش رو به رشد برای متوقف کردن تخصیص نمرات متعارف A تا F به دانشآموزان سال اول کالج و گاهی اوقات کلاسهای برتر است.
این ایده که 'عدم درجه بندی' نامیده می شود، به منظور تسهیل انتقال به آموزش عالی است - به ویژه برای دانش آموزان سال اولی که در خانواده خود اولین کسانی هستند که به کالج می روند یا برای کار در سطح کالج در دبیرستان آمادگی کافی ندارند و نیاز دارند. زمان بیشتری برای تسلط بر آن
نظر شما