پاسخ به نظرات مردم تایباد در کانال تایباد آنلاین
موضوع : شهرشناسی | تایباد شناسی

پاسخ به نظرات مردم تایباد در کانال تایباد آنلاین

مدیر پایانه مسافربری شهرداری، آقای راستگو، در پاسخ به نظر یکی از شهروندان در مورد دریافت کارمزد برای استفاده از سرویس بهداشتی در پایانه، توضیحاتی ارائه دادند.

ایشان ضمن تکذیب این موضوع، اعلام کردند که شهرداری هیچ پولی از کسی برای استفاده از سرویس بهداشتی دریافت نمی‌کند.

آقای راستگو همچنین گفتند که یک نیروی خدماتی به صورت شبانه روزی در پایانه مستقر است و وظیفه نظافت و رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی را بر عهده دارد.

در مورد شیرهای آبی که در تصویر ارسالی توسط شهروند پلمپ شده بودند، ایشان توضیح دادند که این شیرها به دلیل سرقت، پلمپ شده بودند و در عرض نیم ساعت تعمیر و تعویض شده‌اند.

آقای راستگو در خصوص شستشوی سرویس‌های بهداشتی نیز گفتند که به دلیل افت فشار آب، مستخدم موظف شده در هر 2 تا 3 ساعت یک بار اقدام به شستشوی آنها کند.

ایشان در پایان از شهروندان عذرخواهی کرده و از آنها خواستند که در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا قصوری، آن را به ایشان اطلاع دهند.

در مورد سایر نظرات مطرح شده در کانال تایباد آنلاین، به شرح زیر است:

  • یکی از شهروندان نسبت به عدم راه‌اندازی پایه یک دانشگاه در تربت جام گلایه کرده است.
  • شهروند دیگری خواستار آسفالت و ترمیم خیابان‌ها و کوچه‌های شهید عباسیان 3 و استقلال شده است.
  • یکی دیگر از شهروندان از وضعیت نامناسب سرعت‌گیرهای روستای خیرآباد انتقاد کرده و خواستار نصب هشدار برای رانندگان شده است.
  • شهروند دیگری از وضعیت نامناسب شهربازی پارک ملت گلایه کرده است.
  • یکی از اهالی جامی شرقی 8 و ابوذر 4 از شهرداری بابت عدم توجه به ترمیم جدول‌های کوچه بعد از حفاری توسط اداره آب گلایه کرده است.
  • و در نهایت، اهالی انتهای خیابان بهشتی خواستار احداث نانوایی لواش در این منطقه شده‌اند.

امیدواریم مسئولان مربوطه به این نظرات و گلایه‌های مردم توجه کنند و برای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما