ازدواج عاشقانه در قلب المپیک پاریس
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

ازدواج عاشقانه در قلب المپیک پاریس

داستان عاشقانه‌ای که در بزرگترین رویداد ورزشی جهان رقم خورد.

در اتفاقی زیبا و به یاد ماندنی، دو ورزشکار آرژانتینی، پابلو سیمونت و ماریا کامپوی، تصمیم گرفتند روزهای حضورشان در دهکده المپیک پاریس را با یک اتفاق تاریخی همراه کنند. این دو ورزشکار که از سال ۲۰۱۵ یکدیگر را می‌شناسند و سابقه حضور مشترک در المپیک ریو ۲۰۱۶ را نیز دارند، در خلال برگزاری بازی‌های المپیک پاریس، تصمیم به ازدواج گرفتند.

ازدواج در دهکده المپیک پاریس

این ازدواج عاشقانه در حالی رقم خورد که این دو ورزشکار مشغول آماده شدن برای رقابت در المپیک بودند. پابلو سیمونت، بازیکن تیم ملی هندبال مردان آرژانتین، با طرح یک برنامه عاشقانه و غافلگیرکننده، از ماریا کامپوی، بازیکن تیم هاکی زنان آرژانتین، خواستگاری کرد و پاسخ مثبت او را دریافت کرد. این زوج جوان تصمیم گرفتند این لحظه زیبا و ماندگار را با برگزاری مراسم ازدواج در دهکده المپیک جشن بگیرند.

عشقی که در میادین ورزشی شکوفا شد

آشنایی پابلو و ماریا از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و این دو ورزشکار در طول این سال‌ها، عشق و علاقه عمیقی نسبت به یکدیگر پیدا کردند. حضور مشترک آنها در المپیک ریو ۲۰۱۶، پیوند آنها را قوی‌تر کرد و در نهایت منجر به تصمیم آنها برای ازدواج شد.

ازدواج در المپیک، اتفاقی نادر و به یاد ماندنی

ازدواج در طول برگزاری المپیک، اتفاقی نادر و به یاد ماندنی است که نشان می‌دهد حتی در میان رقابت‌های شدید ورزشی، عشق و احساسات انسانی می‌تواند پیروز شود. این زوج جوان با ازدواج خود، الهام‌بخش بسیاری از ورزشکاران و جوانان سراسر جهان شده‌اند.

نظر شما