بهسازی ۵۰ کیلومتر از راه‌های تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

بهسازی ۵۰ کیلومتر از راه‌های تایباد

تایباد – پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: در راستای بهبود ایمنی و کیفیت راه‌های شهرستان تایباد، عملیات حفاظتی گسترده‌ای در ۵۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار تایباد آنلاین، مسعود سروری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد با اعلام این خبر، اظهار داشت: در این عملیات از روش اسکراب سیل استفاده شده که طی آن، یک لایه نازک قیر بر روی سطح آسفالت پاشیده می‌شود و سپس با استفاده از جارو، قیر به داخل ترک‌ها و شکاف‌های آسفالت نفوذ می‌کند و در نتیجه، سطح آسفالت صاف و یکدست شده و مقاومت آن در برابر عوامل جوی افزایش می‌یابد.

همچنین، در این مدت عملیات لکه‌گیری بیش از دو هزار متر مربع از آسفالت، ترانشه برداری و اصلاح دید افقی در محور کهجه، آسفالت سرد دو کیلومتر از جاده مرزی و اجرای لایه آسفالت واریانت پیچ شاه عباس به طول ۳۰۰ متر انجام شده است.

سروری افزود: در کنار این عملیات، راهداران تایباد اقدامات دیگری همچون برقراری گشت‌های راهداری، نصب و تعمیر علائم راهنمایی و رانندگی، شستشوی علائم، و ایمن‌سازی پیچ شاه عباس را نیز انجام داده‌اند.

با انجام این عملیات، ایمنی و کیفیت راه‌های تایباد به طور قابل توجهی بهبود یافته و تردد در این محورها برای رانندگان آسان‌تر و ایمن‌تر شده است.

نظر شما