صدای شهروندان تایباد، مطالبات و درخواست های مردم از مدیران
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروندان تایباد، مطالبات و درخواست های مردم از مدیران

۱. درخواست توسعه و پیشرفت شهرستان با توجه به اهمیت نقش شخصیت‌های تأثیرگذار در پیشرفت و توسعه شهرستان، از علمای اهل تسنن و تشییع و امام جمعه شهرستان درخواست می‌شود که با تلاش‌های جهادی و عبور از روزمرگی، به حل مشکلات توسعه و محرومیت منطقه کمک کنند. اهم مشکلات این منطقه شامل: ۱- پیگیری ساخت و تجهیز بیمارستان جدید، ۲- پیگیری‌های فورس ماژور برای دو بانده شدن جاده تایباد به مشهد. این باید مطالبه جدی همشهریان و دلسوزان شهرستان باشد.

۲. مشکلات دلالی در پارکینگ فخری زاده در پارکینگ فخری زاده، دلالان به رانندگان فشار می‌آورند تا برای شارژ GPS خودرو مبلغی بالاتر از قیمت واقعی پرداخت کنند. اخیراً یکی از این دلالان مبلغ ۱۹۰۰ تومان برای شارژ شش‌ماهه و ۲۹۰۰ تومان برای شارژ یک‌ساله درخواست کرده، در حالی که با استفاده از گوشی خود، شارژ یک‌ساله را با ۲۴۵۰ تومان تهیه کردم. لطفاً اطلاع‌رسانی شود تا رانندگان و صاحب کامیون‌ها در جریان این مشکلات قرار بگیرند.

۳. درخواست برخورد با تاکسی‌های پلاک افغانستان از رئیس پلیس راه تایباد درخواست داریم تا با تاکسی‌های پلاک افغانستان که با سرعت غیرمجاز از سمت مشهد به تایباد رانندگی می‌کنند، برخورد نمایند. این تاکسی‌ها به دلیل عدم ثبت ساعت پس از احمدآباد، با سرعت ۱۲۰ کیلومتر از دوربین‌ها عبور می‌کنند و به نظر می‌رسد دوربین‌های کنترل سرعت قابلیت خواندن پلاک‌های این سواری‌ها را ندارند.

۴. ورود موتور سیکلت‌ها به پارک مسکن مهر آریامنش از نیروی انتظامی و شهرداری درخواست داریم تا راه حلی برای ورود موتور سیکلت‌ها به پارک مسکن مهر آریامنش پیدا کنند. ورود ماشین‌ها به محوطه بازی بچه‌ها و ورود موتور سیکلت‌ها باعث تهدید آرامش و امنیت کودکان شده است.

۵. مشکلات حاشیه خیابان ۲۰ متری انتهای سروش حاشیه خیابان ۲۰ متری انتهای سروش به محل تخلیه و دپوی نخاله‌های ساختمانی تبدیل شده و باعث سدمعبر خیابان شده است. این وضعیت برای همسایه‌ها مزاحمت ایجاد کرده و از شهرداری درخواست داریم نسبت به جدول‌کشی و تسطیح خیابان اقدام نمایند.

۶. خطر ریزش خانه قدیمی در کوچه سپیدار خانه قدیمی در کوچه سپیدار خیابان مولانا شرقی که خالی است، احتمال ریزش و ایجاد خطر جانی را دارد. همچنین، سگ‌های ولگرد شب‌ها در این منطقه جمع می‌شوند. لطفاً مسئولین را از این وضعیت مطلع کنید.

۷. مشکلات تریلی و کامیون‌های عبوری در بلوار امام علی علیه السلام از مسئولین درخواست داریم برای تریلی و کامیون‌های عبوری از مسیر بلوار امام علی علیه السلام تدابیری بیندیشند، زیرا اهالی مسکن مهر و این بلوار از آلودگی و مشکلات تردد کامیون‌ها رنج می‌برند.

۸. خطرات ناشی از کانون بیابانی در جاده گمرک در ۳ کیلومتری تایباد، نابودی تاغزارها منجر به تشکیل کانون بیابانی با شن‌های روان شده است که در صورت گسترش، تهدیدی برای شهر تایباد خواهد بود. از مسئولین منابع طبیعی درخواست داریم برای احیای مراتع و تاغزارها اقدام کنند.

۹. وضعیت بلوار امام علی علیه السلام از شهردار محترم درخواست داریم که بلوار امام علی را به طور کامل جارو و خاک‌روبی کنند. سنگ‌ریزه‌ها و نخاله‌های ساختمانی در پیاده‌روها باعث ایجاد مشکلات و خطراتی برای عابران شده است. تردد ماشین‌های سنگین نیز می‌تواند خطرناک باشد.

۱۰. درخواست‌های اهالی روستای فیض آباد از مسئولین، دهیار و شورای روستای فیض آباد درخواست داریم تا نیازهای زیر را بررسی کنند: تیغ زدن یا آسفالت معابر، ایجاد پارک و فضای سبز، دکل‌های ارتباطی، جمع‌آوری نخاله‌ها، کاشت درخت به جای زباله و روشنایی ورودی روستا.

۱۱. مشکلات طرح فاضلاب خدایی از مسئولین درخواست داریم تا به مشکلات طرح فاضلاب خدایی رسیدگی کنند. پروژه‌های فاضلاب در چهارراه عباسیان و خیابان‌های دیگر به حال خود رها شده و باعث ایجاد خطر و تصادف شده‌اند. ضرورت دارد پروژه‌ها به طور کامل و منظم پیش بروند.

نظر شما