درخواست‌های مردمی از مسئولین برای رفع مشکلات شهری تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

درخواست‌های مردمی از مسئولین برای رفع مشکلات شهری تایباد

صدای شهروندان تایبادی:

🔹 مشکل روشنایی: ساکنان کوچه بن‌بست در هجرت 2 و پارک پمپ گاز میدان امام رضا از تاریکی شدید و کمبود نور در این مناطق شکایت دارند. آن‌ها از اداره برق درخواست دارند تا نسبت به روشنایی این مناطق اقدام فوری کنند.

🔹 تحصیل کودکان فاقد شناسنامه: چند خانواده نگران هستند که فرزندانشان به دلیل نداشتن شناسنامه و عدم ثبت‌نام در مدرسه از تحصیل محروم شوند. آن‌ها خواستار توجه و پیگیری سریع مسئولان برای ارسال فرم‌های ثبت‌نام هستند.

🔹 امنیت عابران پیاده: شهروندی گزارش داده که یک خانم مسن به دلیل پارک خودروها روی پیاده‌رو مقابل بیمارستان خاتم الانبیا دچار حادثه شده است. از مأمورین راهنمایی و رانندگی و نگهبانان بیمارستان تقاضا دارند که از پارک خودروها در پیاده‌رو جلوگیری کنند.

🔹 جاده‌های باریک و خطرناک: ساکنان چهار روستای پشته، آبقه، کوه‌آباد، و ایله از باریکی جاده‌ها و تردد خطرناک کامیون‌ها شکایت دارند. همچنین جاده ورودی چهاربرجی به دلیل خرابی‌های زیاد باعث آسیب به خودروها می‌شود. آن‌ها از مسئولین درخواست بازسازی و گسترش جاده‌ها را دارند.

🔹 هزینه‌های بالای دندانپزشکی: برخی شهروندان از هزینه‌های بالای دندانپزشکی در تامین اجتماعی ناراضی هستند و از مسئولین درخواست رسیدگی و کاهش هزینه‌ها را دارند.

🔹 کمبود آب: مردم ریزه از مشکل کمبود آب و فشار پایین آن در هوای گرم رنج می‌برند و درخواست حل اساسی این مشکل را دارند.

این پیام‌ها نشان از مشکلات و دغدغه‌های مهم شهروندان تایبادی دارد که انتظار دارند مسئولین با جدیت به آنها رسیدگی کنند.

نظر شما