افتتاح سه مرکز درمانی جدید در کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۱۶۵۰ میلیارد ریال
موضوع : شهرشناسی | استان کرمانشاه - کرند

افتتاح سه مرکز درمانی جدید در کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۱۶۵۰ میلیارد ریال

روز جمعه، دو مرکز درمانی جدید در کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۱۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد. این مراکز شامل بیمارستان امام رضا(ع) و بخش بستری بیمارستان طالقانی(ره) هستند و با هدف ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری رسیدند.

بخش‌های جدید بیمارستان آیت‌الله طالقانی(ره) با ۷۰ تخت و در دو بخش زنان و مردان، با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. این مراسم با حضور دکتر حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

بیمارستان امام رضا(ع) نیز امروز با افتتاح مرکز ام‌آرآی (MRI) نسل جدید و بخش NICU، پیشرفت‌های قابل توجهی را تجربه کرد. مسئول فنی بیمارستان امام رضا(ع)، در این مراسم اعلام کرد که پس از ۲ سال تعطیلی، مرکز ام‌آرآی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به روز شده و فاز توسعه بخش NICU با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده است. این تغییرات باعث افزایش تعداد تخت‌های بخش NICU از ۳۰ تخت به ۴۲ تخت شد.

بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور در بیمارستان آیت‌الله طالقانی نیز به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است. این پروژه با ۷۵ تخت به زودی افتتاح خواهد شد.

دکتر حسینعلی شهریاری و دکتر جعفر میعادفر از بخش استروک سنتر (سکته مغزی حاد) بیمارستان امام رضا(ع) بازدید کردند. این بخش به صورت ۲۴ ساعته فعال است و با استفاده از آنژیوگرافی عروق مغزی، به بیماران سکته مغزی خدمات درمانی ارائه می‌دهد که در مراکز خصوصی نیز نایاب است.

افتتاح این سه مرکز درمانی نه تنها کیفیت خدمات درمانی را بهبود می‌بخشد، بلکه تعهد بیمارستان‌ها به سلامت و رفاه جامعه را نشان می‌دهد. این اقدامات به بیماران امکان می‌دهد تجربه‌ای راحت‌تر و مطمئن‌تر از روند درمان خود داشته باشند.

نظر شما