مرحله سوم لایروبی تاسیسات آب شوشتر آغاز شد؛ پاکسازی مخازن آب روستاهای یباره و صوفان به پایان رسید
موضوع : شهرشناسی | استان خوزستان- شوشتر

مرحله سوم لایروبی تاسیسات آب شوشتر آغاز شد؛ پاکسازی مخازن آب روستاهای یباره و صوفان به پایان رسید

شوشتر- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، عملیات لایروبی مخازن آب تاسیسات دو روستای یباره و صوفان در بخش میان آب شوشتر با موفقیت پایان یافت.

احمدی، مدیر آبفا منطقه شوشتر، اعلام کرد که با هدف افزایش کیفیت آب شرب مصرفی مشترکین، عملیات لایروبی و پاکسازی تاسیسات در روستاها و بخش‌های شعیبیه و مرکزی شوشتر به صورت جهادی و در کمترین زمان ممکن انجام شده است. مرحله سوم این عملیات، که به صورت شبانه‌روزی در هفته گذشته در بخش میان آب اجرا شد، شامل لایروبی مخازن بتنی ذخیره آب با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ متر مکعبی در روستاهای یباره و صوفان بوده است. این تاسیسات، چهار روستای یباره، غلیم، صوفان علیا و صوفان سفلی با جمعیت نزدیک به هزار نفر را پوشش می‌دهد.

احمدی افزود: پاکسازی و لایروبی کامل مخازن با استفاده از بیل مکانیکی و سایر تجهیزات لازم انجام شد و پس از پایان عملیات، آبگیری مجدد مخازن و کلرزنی خطوط توسط واحد کیفی آبفا شوشتر مطابق برنامه صورت گرفت.

مدیر آبفا منطقه شوشتر همچنین از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیران شرکت آبفا خوزستان، از جمله دکتر علیدادی مدیرعامل و دکتر محمدی معاونت بهره‌برداری، و همچنین مسئولین شهرستانی مانند حجت الاسلام والمسلمین سادات ابراهیمی، دکتر سید موسوی فرماندار، مهندس احمدی بخشدار میان آب، مهندس جعفری مدیر عامل شرکت طرح آبیاری، دهیاران، اعضای شوراها و همکاران پرتلاش در واحدهای تاسیسات، امور کیفی و موتوری قدردانی کرد.

نظر شما