صدای شهروندان تایباد: مشکلات و درخواست‌ها
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروندان تایباد: مشکلات و درخواست‌ها

سرویس‌های بهداشتی پارک سعدی
پارک سعدی، که در موقعیت بسیار خوبی در شهر واقع شده و پذیرای مهمانان از نقاط مختلف است، به مشکلاتی در سرویس‌های بهداشتی خود دچار است. این سرویس‌ها از شلنگ‌های نامناسب استفاده می‌کنند و مایع دستشویی نیز در دسترس نیست. از شهرداری درخواست می‌شود که این مسائل را پیگیری کند.

پیمانکار پروژه آگو بلوار امام علی
پیمانکار محترم، لطفاً به باقی‌مانده طرح آگو در بلوار امام علی رسیدگی کنید. تکمیل این پروژه به طولانی شدن انجامیده و نیازمند توجه فوری است.

آسفالت کوچه‌های چهاربرجی
اهالی روستای چهاربرجی، به ویژه کوچه منبع، از عدم آسفالت و جابجایی نکردن کنتورهای برق در این منطقه گلایه دارند. از مسئولین درخواست می‌شود که نسبت به رفع مشکلات گرد و خاک و آسفالت اقدام نمایند.

وضعیت بلوار اریامنش
بلوار اریامنش به دلیل عدم جمع‌آوری زباله‌ها و وجود خار و آشغال در پیاده‌روها به مشکل برخورد کرده است. همچنین، زمین‌های خالی بدون دیوار، پاتوق سگ‌ها و کارتون‌خواب‌ها شده است. درخواست رسیدگی فوری به این وضعیت وجود دارد.

عدم برق‌رسانی به کوچه
حدود یک ماه است که کوچه جانباز ۲ به دلیل سوختن لامپ‌ها تاریک مانده و نیازمند رسیدگی است.

مشکلات خیابان استقلال
در خیابان استقلال، به دلیل طرح فاضلاب، مشکلاتی در رفت و آمد و پارک خودروها وجود دارد. درخواست می‌شود که به این وضعیت توجه ویژه‌ای شود.

پیمانکار طرح آگو خیابان استقلال
از پیمانکار پروژه آگو در خیابان استقلال درخواست می‌شود که کیسه‌های خالی سیمان را از خیابان جمع‌آوری کرده و بهداشت محیط را رعایت نماید.

ترافیک وانت بارها در خیابان بهشتی و خرمشهر
تعداد بالای وانت بارها در خیابان‌های بهشتی و خرمشهر باعث ترافیک شدید و ایجاد مزاحمت برای مغازه‌داران شده است. درخواست می‌شود که شهرداری به این معضل رسیدگی کند و اجرای قانون در مورد محدودیت‌های وانت بارها را مد نظر قرار دهد.

خطر دریچه در پارک خاطره‌ها
در پارک خاطره‌ها، دریچه‌ای که به طور نامناسب در وسط زمین بازی نصب شده، خطراتی برای بچه‌ها به وجود آورده است. شانس این است که یک پسربچه در حین بازی به این دریچه برخورد نکرد و آسیب ندید. ضرورت دارد که این مشکل اصلاح شود.

وضعیت کوچه مرصاد ۳ منطقه فرهنگیان
در کوچه مرصاد ۳، وضعیت پروژه آگو باعث مشکلات رفت و آمد شده است. درخواست می‌شود که مسئولین محترم پیگیری لازم را انجام دهند.

نظر شما