درخواست‌ها و مشکلات شهروندان تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

درخواست‌ها و مشکلات شهروندان تایباد

یک جوان در وضعیت بحرانی: یک شهروند درخواست کرده است که برای جوانی که در اتاق ای سی یو بستری است و حافظ قرآن نیز هست، دعا کنند.

تأمین دستگاه کپی برای بیمارستان: یکی از همشهریان اعلام کرده است که تا اول برج ۸ دستگاه کپی مورد نیاز بیمارستان را تأمین خواهد کرد تا مشکل همشهریان حل شود. از نام بردن این فرد خواسته شده است که خودداری شود.

توجه به نیازمندان: درخواست شده است که مسئولین به فکر گداها باشند و محلی مناسب برای آنها اختصاص دهند، به ویژه در مکان‌های شلوغ مانند چهارراه‌ها و عابر بانک‌ها.

مشکلات در پارک خطی: شکایت شده است که شیر آب در پارک خطی از یک هفته پیش خراب بوده و اخیراً یکی از شهروندان به علت برق گرفتگی ناشی از این مشکل دچار آسیب شده است. درخواست شده است که مسئولین به این مشکل رسیدگی کنند.

مشکل تیرک‌های برق در میدان انقلاب: شهروندان از وضعیت تیرک‌های برق در اطراف میدان انقلاب و عدم روشنایی لامپ‌ها شکایت دارند و خواستار رسیدگی به این مسئله هستند.

برق گرفتگی در پارک خطی: یکی دیگر از شهروندان گزارش داده است که در هنگام استفاده از آبسردکن در پارک خطی دچار برق گرفتگی شده و از وضعیت پیش آمده ابراز نارضایتی کرده است.

نظر شما