کلاه‌برداری و تهدید به قتل مادر علی انصاریان/ تکذیبیه داماد خانواده
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

کلاه‌برداری و تهدید به قتل مادر علی انصاریان/ تکذیبیه داماد خانواده

در اتفاقی شوکه‌کننده، دو نفر از نزدیکان علی انصاریان، فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس، بخشی از اموال او را با جعل سند به نام خود کرده‌اند. این افراد، با سوءاستفاده از اعتماد مادر علی انصاریان، اموال او را تصاحب کرده و مادرش را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل کرده‌اند.

پرونده شکایت سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان، از این دو نفر در جریان است. در این میان، یکی از متهمان با تهدید به قتل با اسلحه و نارنجک، سعی در ایجاد وحشت برای جلوگیری از پیگیری قانونی دارد. این افراد که بسیاری از اهالی فوتبال با آنها آشنا هستند، با چنین تهدیداتی به دنبال جلوگیری از اجرای عدالت‌اند.

در ادامه متن تکذیبیه را مشاهده بفرمایید:

داماد خانواده علی انصاریان: ادعاهای مادر مرحوم صحت ندارد

پس از اظهارات اخیر مادر مرحوم علی انصاریان مبنی بر اینکه دو نفر از خانواده‌اش اموال پسرش را دزدیده و او را تهدید به قتل کرده‌اند، شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اینکه این دو نفر خواهر و داماد خانواده مرحوم انصاریان هستند، منتشر شد.

در واکنش به این ادعاها، داماد خانواده انصاریان در یک استوری به این موضوع پرداخت و نوشت:

"اینکه یک خبرنگار نامشخص و تاریخ‌گذشته با فردی که هوش و حواسی ندارد مصاحبه می‌کند و کمی هم در آن شیطنت و تحریف می‌کند، نباید من را وادار به پاسخگویی کند. من از این موضوع شگفت‌زده‌ام که چرا برخی خبرنگاران و خبرگزاری‌های معتبر بدون صحت‌سنجی، این اخبار را منتشر می‌کنند. همه چیز در مورد من شفاف و مشخص است و اگر کسی ادعا یا تردیدی دارد، می‌تواند برای اثبات آن اقدام کند. به حرمت علی انصاریان، من سکوت می‌کنم و این سکوت ادامه خواهد داشت."

نظر شما