صدای شهروند، انعکاس مشکلات مردم تایباد
پاسخ مسئولین به شکایات شهروندان تایباد
🔸 روابط عمومی شهرداری تایباد:
با تشکر از اطلاعرسانی، مشکل برق آبسردکن پارکخطی در ساعات اولیه صبح همان روز توسط پرسنل خدمات شهری شهرداری تایباد برطرف شد.
🔸 روابط عمومی صداوسیما شهرستان تایباد:
با درک نگرانی همشهریان، این اداره اعلام آمادگی میکند که در صورت جابجایی آبسردکنهای پارک خطی، تمامی امور مربوط به آب، برق و سرویس نگهداری آنها را به عهده خواهد گرفت. این اقدام مشابه پروژکتورهای روشنایی پارک خطی است که با افتخار برای رفاه همشهریان انجام شد.
🔸 شهرداری تایباد:
شکرگزاریم از مسئولین اداره برق که در اسرع وقت به مشکل برق کوچه آب بره ۷ رسیدگی کردند. از تمامی مسئولین مربوطه نیز تشکر و قدردانی میکنیم.
🔸 شهروند محترم:
لطفاً مصرف آب را جدی بگیرید و از آبپاشی در جلوی مغازه خود پرهیز کنید. بحران آب را با صرفهجویی حل کنیم.
🔸 ساکنین مسکن مهر آریامنش:
ما جمعی از ساکنین مسکن مهر آریامنش با مشکلات زیر روبهرو هستیم:
۱. جمعآوری نامنظم زبالهها
۲. مشکلات مربوط به شماره پلاک و کدپستی
۳. ضعف انتندهی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل
لطفاً به مشکلات ما رسیدگی کنید.
🔸 شهروندان محترم:
لطفاً وضعیت پیادهروی کنار اداره برق خیابان نیروگاه را بررسی کنید.
🔸 پرسش از شهرداری:
لطفاً گزارشی در مورد وضعیت کمربندی ضلع غربی شهر ارائه دهید و اقدامات انجام شده را اطلاعرسانی کنید.
🔸 شهروند محترم:
به نظر میرسد شاخههای ریخته شده در جامی شرقی ۸ مدت طولانی است که جمعآوری نشده است. لطفاً به این موضوع رسیدگی کنید.
🔸 شهروند محترم:
در شهرک امام حسین بلوار فرهنگیان هیچ داروخانهای وجود ندارد و برای تهیه برخی اقلام دارویی دچار مشکل هستیم. لطفاً به فکر ایجاد داروخانهای در این منطقه باشید.
🔸 شهروند محترم:
بلوار شهید فخریزاده مدتی است برای طرح فاضلاب کنده و با سنگ پر شده است. لطفاً سنگها را جارو بزنید تا از آسیب به لاستیکها جلوگیری شود.
🔸 شهروند محترم:
شبگردها آشغالهای مردم را از سطلها بیرون میریزند و باعث بوی نامطبوع میشوند. لطفاً شهرداری به این موضوع رسیدگی کند.
🔸 شهروند محترم:
تابلوی برق واقع در پارک خطی به دلیل سهلانگاری باز و فاقد ایمنی است. لطفاً اطلاعرسانی کنید تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.
نظر شما