صدای شهروند، انعکاس مشکلات مردم تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروند، انعکاس مشکلات مردم تایباد

پیام‌های شهروندان درباره مشکلات مختلف شهری نشان از دغدغه‌ها و مسائل روزمره آنها دارد. در اینجا به برخی از این پیام‌ها اشاره می‌کنیم:

مشکل صدای ناهنجار موتورهای تقویت‌شده: یکی از شهروندان از تردد موتورهایی با صدای بلند در ساعات شب (۹ تا ۱۲) گلایه کرده و از دارندگان این موتورها تقاضا دارد که آسایش ساکنان بلوار فرهنگیان را در نظر بگیرند، به‌ویژه به‌خاطر کودکان خردسال که ممکن است در اثر این صداها آسیب ببینند.

قطعی لامپ‌های انتهای مولانا غربی: یکی از اهالی محله مولانا غربی به قطع بودن لامپ‌های انتهای این خیابان اشاره کرده و از اداره برق تقاضای رسیدگی دارد.

تشکر از اداره برق و درخواست تکمیل تعویض لامپ‌ها: یکی از شهروندان از زحمات رئیس اداره برق، مهندس امیری، برای تعویض لامپ‌های خیابان آزادی تشکر کرده و از او درخواست دارد تا لامپ‌های باقیمانده در نبش آزادی ۲ تا ساختمان هویزه را نیز تعویض کنند.

جمع‌آوری نخاله‌های طرح اگو: پیمانکار طرح اگو کوچه‌های امام علی ۵ و ۳ را یک ماه پیش آسفالت کرده است، اما نخاله‌های باقی‌مانده هنوز جمع‌آوری نشده و این امر رفت و آمد را دشوار کرده است. شهروندان درخواست دارند تا این موضوع پیگیری شود.

نظارت بر قیمت کرایه‌های تاکسی: یکی از شهروندان از اداره تاکسیرانی تایباد پرسیده است که آیا نظارتی بر قیمت کرایه‌ها وجود دارد؟ او اشاره کرده که کرایه مسیر از گمرک دوغارون تا تایباد بین سی تا چهل هزار تومان است که این مسئله نارضایتی مسافران را به دنبال دارد.

این پیام‌ها نشان‌دهنده دغدغه‌های روزمره شهروندان در رابطه با مسائل شهری است و پیگیری و پاسخگویی به این مشکلات می‌تواند تأثیر مثبتی بر کیفیت زندگی آنها داشته باشد.

نظر شما