سفر جنجالی اعضای شورای شهر کرج به چین: سفر تفریحی یا کاری؟
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

سفر جنجالی اعضای شورای شهر کرج به چین: سفر تفریحی یا کاری؟

🔹 لایحه سفر به چین اعضای شورای شهر کرج به‌صورت دوفوریتی در صحن علنی مطرح و با اکثریت آرا مصوب شد. اما بررسی هزینه‌ها و تعداد افراد عازم به چین برای ۸ روز و دیگر ابعاد این طرح جای بحث دارد. برخی از اعضای شورای شهر که رای مخالف داده‌اند، اظهارنظرهای قابل توجهی داشته‌اند.

سفر به چین تفریحی است 🔹 علی قاسمپور، سخنگو و عضو شورای شهر کرج، اظهار کرد: «این سفر کاملاً جنبه تفریحی دارد! اگر جنبه کاری و تحقیقاتی دارد، چرا ۸ روز زمان برای سفر در نظر گرفته شده؟ دو روزه بروید و برگردید!»

سفر به چین شیرینی کدام دستاورد است؟ 🔹 مریم قهرمانی، نایب رییس شورای شهر کرج، با تاکید بر اینکه چالش‌های اجرای پروژه قطار شهری باید برطرف شود، گفت: «قطار شهری به عمر این شورا کفاف نمی‌دهد

هزینه‌های سفر چین چگونه تامین می‌شود؟ 🔹 علیرضا سعیدی، دیگر عضو شورای شهر کرج، به انتقاد از سفر چین پرداخت و ضمن طرح سوال از شهردار، خواستار توضیح درباره تامین هزینه‌ها و دستاوردهای این سفر برای شورا و شهرداری شد.

وزارت کشور مجوز سفر به چین را صادر کرده است 🔹 مهرداد کیانی، شهردار کرج، در پاسخ به انتقادات، گفت: «مجوزهای لازم برای سفر از وزارت کشور اخذ شده است. بیش از ۲۰۰۰ میلیارد اوراق بهادار داریم و باید هزینه کنیم.»

نظر شما